מסאז מקצועי

המעסים עוזרים ללקוחות עם כאב, לחץ ואי נוחות גופנית על ידי עיסוי שרירים ורקמות רכות כדי לעזור להרגיע את גופם. הם גם מייעצים ללקוחות שלהם על טכניקות הרפיה שיכולות לעזור במניעת בעיות שרירים ובהפחתת לחץ.

מטפלים בעיסוי מתעסקים בשרירים וברקמות רכות אחרות בגוף

כדי להקל על הכאב, להפחית את הלחץ ולשפר את הרווחה הכללית. מטפלים בעיסוי הינם אנשי מקצוע בתחום הבריאות המורשים המיישמים מגוון טכניקות עיסוי שזה עתה פותחו בכל הגוף על רקמות רכות לשיפור טונוס השרירים ומחזור הדם. אתה שוחח עם הלקוח על תסמינים, היסטוריה רפואית וציפיות כדי לקבוע את הטכניקה או האופן הטוב ביותר.

מטפלים בעיסוי מטפלים בלקוחות עם מגע כדי לתפעל שרירים ורקמות רכות אחרות של הגוף. מטפלים בעיסוי משתמשים בידיים, באצבעות, באמות, במרפקים וברגליים כדי להדק את הגוף ולמרוח קרם או שמן.

באמצעות המגע שלהם

מעסים מקלים על כאבים, עוזרים בריפוי פציעות, משפרים את זרימת הדם, מפחיתים את הלחץ, מגבירים את הרגיעה ותורמים לרווחתם הכללית של הלקוחות. מטפלים בעיסוי הם מהעיסויים המודרניים, המכבדים וההיגייניים ביותר בעולם. רבים בוחרים לעבוד כמטפלים בעיסוי מקצועי ולעבוד עם חברים אחרים בצוות הבריאות כמו רופאים, פיזיותרפיסטים, יועצי שיקום, כירופרקטורים, דיקור סיני ואחרים.

מטפלים רבים משתמשים בתרגול העיסוי שלהם כמשרה צדדית כדי להרוויח את הכנסתם מהעיסוי. מטפלים בעיסוי יכולים לבצע מספר טיפולים במהלך יום העבודה ולהישאר על הרגליים במהלך פגישות עיסוי.

מטפלים בעיסוי צריכים להיות מסוגלים להזדהות עם מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי של המטופל ולהקשיב ולתקשר בצורה יעילה. הם חייבים להיות חזקים פיזית ומסוגלים להפעיל לחץ עם מגוון תנועות של הידיים והידיים כדי לתפעל את שרירי הלקוח.

כמטפל בעיסוי תשתמש בטכניקות עיסוי לקידום הרפיה

הקלה על כאבים והתמודדות עם מגוון מחלות בסביבות שונות במטרה להשיג רווחה וריפוי באמצעות עיסוי ועבודת גוף. עיסוי הוא לא רק פעילות מרגיעה; אם נעשה כראוי, זו יכולה להיות שיטה יעילה לטיפול במחלות בסיסיות ותסמיני כאב.

עיסוי שוודי

הוא סוג עדין של עיסוי גוף מלא אידיאלי לאנשים שיש להם מתח רב, רגישים למגע או חדשים לעיסוי. עיסוי שוודי יכול לעזור בשחרור גושים בשרירים והוא בחירה טובה אם ברצונך להירגע לאחר הטיפול. תוכניות הטיפול בעיסוי במכון השבדי כוללות תיאוריות וגישות מערביות ומזרחיות.

לא כל המטפלים מאומנים בסוג כזה של עיסויים

ולכן ללכת לספא כדי להקל על פציעות ספורט הוא בזבוז זמן וכסף. ראה ספקי הסטודיו המעשיים לעיסוי טיפולי ועבודות גוף בברוקלין. בדוק את הביקורות של מיטב המטפלים ועובדי הגוף באזור שלך כדי להיות זמינים בזמן אמת והזמין את העיסוי או עבודת הגוף שלך. תלמד שיטות טיפול בחולים, כישורי שירות לקוחות, אתיקה, פרקטיקה עסקית ופיתוח מקצועי. ההדרכה הינה הכשרה יסודית ואינטנסיבית, ולא ניתן להשיג רישיון באמצעות צפייה בסרטונים באינטרנט. מספר שעות הניסיון המעשי שתלמיד עיסוי יכול להשיג באמצעות התמחות או עבודה בבית ספר או במרפאת עיסוי.

פטרישיה ג'יי בנג'מין

היסטוריונית לשעבר של האגודה האמריקאית לטיפול בעיסוי, Ph.D., LMT, רוצה לחנך ולעורר השראה בסיפורים ממקצועות העבר על ידי שיתוף הכרוניקות המדהימות של מטפלים בעיסוי ואחרים המעוניינים בטבע בריאות ובריאות כוללנית.

הופעת מקצוע העיסוי בצפון אמריקה פורסמה על ידי פרסומי קרטי אוברזט

היה זה נקודת מפנה בהתפתחות מקצוע הטיפול בעיסוי בארצות הברית כאשר מעסים אימצו את העיסוק בעיסוי כללי לקידום הבריאות. זו הייתה התפתחות הגיונית בהקשר של התנועה השבדית למערכת תרופת פלא בה הוכשרו המתרגלים בהיגיינה וביישומים הרפואיים של התנועה.

למרות שעיסוי הבריאות והבריאות גדל בהתמדה, וההכשרה, התרגול ושירות הלקוחות נמשכו, מטפלים בעיסוי נותרו פחות מוערכים מבחינת הכנסה ועיסוק. עיסויים משתמשים במונחים הסטנדרטיים מעסה (מעסה), מעסה ודיילת (נקראת גם דיילת).

אני לא חושב שאהיה טוב אי פעם לרפא עיסויים כמו שאבי היה. בחודש שעבר נפצעתי בצוואר ובכתף בתקרית ספורטיבית במהלך משחק. היא עשתה אנטומיה חנונית כדי להסביר מה קורה לגב, לצווארי ולכתפיים.

קולו של מארק סרטורי, המעסה הוותיק של המועדון, זינק לאצטדיון ריק של אתיחאד. לאחר המשחק הודיע המועדון כי המעסה הוותיק שלו סרגיי צ'כמארב נפטר ביום שישי.

למידע מורחב בנושא של ספא בחיפה ומסאז מקצועי יש לבדוק כאן: flamingospa.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן