לימודי מחול בירושלים

על הסטודנטים ללמוד לפחות קורס אחד בעברית וקורס אחד בלימודי יהדות או ישראל בסמסטר. בנוסף, על התלמידים ללמוד עברית בשני כיתות באוניברסיטה העברית בירושלים. סטודנטים שסיימו את כל הרמות של דלת צריכים ללמוד רק קורס הנלמד בעברית.

ביוזמת בית הספר הבינלאומי רוטברג (RIS) של האוניברסיטה העברית בירושלים והאקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים (JAMD)

תכנית ייחודית מציעה הכשרה אמנותית וטכנית ברמה אוניברסיטאית בבלט קלאסי ובמחול עכשווי, כולל אוהד נהרין וגאגא, כוריאוגרפיה, רפרטואר ואימפרוביזציה. התכנית DanceJerusalem משלבת את תכנית הלימודים המחמירה למחול של JAMD עם קורסי בחירה בעברית בבית הספר רוטברג. במסגרת סקירה מקיפה של קורסי מחול בישראל, התלמידים מכינים, מתאמנים ומבצעים יצירות של מלחינים וכוריאוגרפים ישראלים מצטיינים.

אפשר ללמוד מחול בבית ספר לריקוד מחול הללו לבנות דתיות וחרדיות

הללו ממקצעים בנות בלימוד ריקוד מחול בירושלים

קורס הדרכת מחול לבנות דתיות \ חרדיות

האקדמיה היוקרתית למוסיקה ולמחול בירושלים מציעה לסטודנטים אורחים את האפשרות להשתתף בקורסים וסמינרים בסגנונות שונים של בלט קלאסי

כוריאוגרפיה מודרנית, ג'אז ואימפרוביזציה. האקדמיה מציעה שיעורים אישיים וקבוצתיים במוזיקה וריקוד לתלמידים מגיל חמש ומעלה. סטודנטים ב-DanceJerusalem לוקחים חלק בקורסי הכשרה אמנותית וטכנית ב-JAMD במקצועות הבלט הקלאסי, המחול העכשווי, הכוריאוגרפיה, הרפרטואר והאימפרוביזציה.

DanceJerusalem מציעה הכשרה אמנותית וטכנית ברמה אוניברסיטאית בבלט קלאסי ובכוריאוגרפיה של מחול עכשווי

כולל אוהד נהרין וגאגא. קורס המחול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, המוסד האקדמי ביותר בישראל, מזמין אותך לקחת חלק בתוכניות בינלאומיות ולצבור נקודות זכות לסיום הלימודים.
למידע נוסף אודות לימודי מחול בירושלים כדאי לבקר ב- halelu.co.il

האוניברסיטה העברית בירושלים

היא אוניברסיטה ברמה עולמית המונה למעלה מ-24,000 סטודנטים, כולל יותר מ-2,000 סטודנטים בינלאומיים מיותר מ-65 מדינות שונות. תוכנית לימודים לתואר ראשון של DanceJerusalem (RIS) תצוגה מקדימה לפני 9 שעות ירושלים מארחת מספר להקות מחול ותיאטרון ומארחת סדרה מרגשת של פסטיבלי מחול, מוזיקה ואומנויות מדי שנה.

האקדמיה

היא מוסד עצמאי המוכר על ידי המועצה הישראלית להשכלה גבוהה ומשתף פעולה עם האוניברסיטה העברית בירושלים. ההיסטוריה שלה מתחילה בשנת 1932, ולאחריה תקופה תחת האקדמיה למוסיקה ולמחול רובין לפני שעברה לקמפוס של אוניברסיטת גבעת רם ב-1985 ושמרה על עצמאותה מהאוניברסיטה.

תכנית ייחודית שנוצרה על ידי בית הספר הבינלאומי רוטברג (RIS) של האוניברסיטה העברית בירושלים והאקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים (JAMD) משלבת הכשרה אמנותית במיומנויות וטכניקות ריקוד עם חשיפה אקדמית לחברתית המאתגרת של ישראל

סביבה היסטורית ותרבותית. יוזמה משותפת של JAMD וקמפוס אדמונד ג' ספרא מגבעת רם ו-RIS מאפשרת לכם ליהנות מהמומחיות והתמיכה של שני מוסדות מכובדים מאוד.

ישראל

היא ביתם של כמה להקות בלט קלאסי ומחול עכשווי, אך המחול העכשווי עדיין לא זכה להכרה. השילוב של לימוד תיאורטי ומעשי של מחול ישראלי עכשווי מכל העולם כולל סדנאות, הופעות, חזרות, הרצאות, הדגמות, טיולים לחברות רבות ולכוריאוגרפים הפועלים כיום בישראל. באמצעות חזרות אינטנסיביות יוצרים כוריאוגרפים ישראלים עכשוויים יצירות חדשות לתלמידי DanceJerusalem.

דותן כהן

מנהל הצלחת לקוחות בכיר, תצוגה מקדימה של מכירות לפני 3 שעות האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים מחזיקה בתואר ראשון במוזיקה BA בהצטיינות (ראשון ב-2011) משנת 2011 עד 2014, אחד מכל שלושה סטודנטים סיימו את התכנית בת 4 שנים בשלוש שנים.

בסמסטר האחרון למדתי מחול בישראל במסגרת התכנית מחול ירושלים. התברר לי שזו תוכנית מתאימה וחקרנית. זה התאים לתחומי העניין שלי וענה על הדרישות האקדמיות שלי.

אחד המרכיבים להכנסת התרבות והחברה הישראלית למחול הוא האקדמיה. חברי דאנס ירושלים מצטרפים לקורסי טכנולוגיה קיימים מלאים בסטודנטים ישראלים. כל שיעורי הריקוד נלמדים בעברית והרגשתי שאני סטודנט ישראלי במשרה מלאה.

בירושלים

ישראל, השתתפתי בתוכנית בינלאומית שנקראת מחול בירושלים. למדתי טכניקת ריקוד, היסטוריה ותיאוריה כמגמת BFA, ללא שום קורסים אקדמיים מיוחדים או דרישות השכלה כלליות של OSU. בנוסף לקורס העברית, הוצעה למשתתפי דאנס ירושלים סדנה בת שלוש שעות עם להקת המחול בת שבע.

בחודש הראשון של התכנית על הסטודנטים להשתתף בקורס עברית אינטנסיבי. הכיתה העברית לומדת את השפה העברית ואת מרכיבי התרבות הישראלית. החוג מציע גם קורסים וטיולים נלווים לירושלים ולשאר הארץ.

גילי המר

הוא פרופסור חבר במכון לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותרבות באוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר ש-COVID הציג הגבלות נסיעות בארצות הברית בשנה שעברה, הממשלה פנתה לעולם הוירטואלי על ידי הצגת הקרנות מקוונות של סרטי סטודנטים ישראלים ואמריקאים ועל ידי אירוח כיתת מאסטר מקוונת מצליחה מאוד בנושא מוזיקת קולנוע באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים (JAMD) ).

JAMD מספקת לסטודנטים מגוון רחב של מתקנים ושירותים אקדמיים ולא אקדמיים

כולל ספריות, דיור, מענקים, מלגות, לימודים בחו"ל ותוכניות חילופין ושירותים אדמיניסטרטיביים. קיימות מספר מלגות נוספות ואפשרויות סיוע כספי לסטודנטים המעוניינים ללמוד בישראל. שגרירי לימודים בחו"ל הם SASAs ונציגי סטודנטים של GEC המשתתפים בתוכנית אחת או יותר בחו"ל ומאומנים לחלוק את חוויותיהם.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן