איך משלמים מזונות במשמורת משותפת

אחד ההיבטים השנויים במחלוקת ביותר בתיקים רבים של דיני משפחה הוא משמורת וצו המשמורת הנלווה להחלטת המשמורת. יתכן שתצטרך לפנות לבית המשפט אם תיכנס להורות משותפת עם כוונות טובות, אבל הדברים לא מתנהלים כמתוכנן.

כאשר בית משפט מעניק להורה משמורת פיזית על ילד, להורה הזכות לקבל את כל ההחלטות השוטפות על הילד. משמורת משפטית מעניקה להורה את הזכות והאחריות לקבל החלטות לגבי גידול הילד ובריאותו.

ניתן לקבוע מזונות ילדים באמצעות הליכים מינהליים במדינת אורגון

תביעות אבהות מצד אחד הצדדים, בקשות למשמורת מצד הורים לא נשואים, פירוק הליכי הנישואין או גירושין. ניתן לקבוע תחזוקה גם במקרים של גירושין, תוך שימוש בהנחיות האחזקה הממלכתיות האחידות, המכילות נוסחה המתחשבת בהכנסות ברוטו של כל צד, בתוכניות ההורות של כל אחד מהצדדים, במגורי לילה, בעלויות טיפול בילדים, עלויות ביטוח בריאות, הוצאות רפואיות לא מבוטחות ומתמשכות , ועוד כמה גורמים.

המדינות אימצו צורה כלשהי של הנחיות למזונות ילדים הלוקחות בחשבון את צרכי הילד ואת יכולתו של כל הורה לענות על צרכים אלה

הושקעו מאמצים לכלול דברים כמו עלויות שירותי בריאות, עלויות טיפול מיוחד, הזמן המושקע עם כל הורה וחובת ההורים לפרנס את הילד מנישואין מוקדמים או מאוחרים יותר. מרבית המדינות מחלקות מזונות ילדים על פי מודל חלוקת הכנסות המקצה לכל אחד מההורים אחריות על בסיס הכנסה ומשמורת פיזית, או מודל אחוז הכנסה המגבש תמיכה בהתבסס על אחוז שטוח של הכנסה עבור הלא -הורה שומר.

אם להורה אחד יש משמורת ראשונית ולהורה השני זכויות משמורת או ביקור שני

על אחד ההורים לשלם מזונות להורה שאינו מטפל. אם ההורים חולקים משמורת פיזית על הילדים, בית המשפט יכול לחייב כל הורה בתשלום מזונות אך זה לא תמיד המקרה. כאשר הורה חולק משמורת פיזית, המדינה נוטלת על עצמה ומקצה חובות תחזוקה בהתאם לנוסחת תחזוקת המדינה החלה על מנת להשיג סכום סביר.

בעוד שרוב האנשים מאמינים שאם אתה משלם מזונות ושני ההורים מחזיקים במשמורת שווה, עורכי הדין המשפחתיים שלנו בראלי מפרקים מדוע זה לא כל כך קל.

שיתוף חופשת הורים ומשמורת משותפת בצפון קרוליינה אינו אומר משמורת 50/50 או שווה ערך, מה שעלול לסבך את אחזקת הילדים במשמורת משותפת.

משמורת פיזית משותפת

היא אחד מהסדרי ההורות המשותפים הנפוצים ביותר לאחר גירושין או פרידה, בהם ההורים המשותפים חולקים את האחריות לטיפול השוטף בילדם או בילדיהם. שני ההורים חולקים משמורת פיזית כדי לספק את ילדיהם. המגמה המודרנית של שני ההורים הפעילים בחייהם של ילדיהם הובילה לתפיסה של משמורת משותפת.

כאשר שני ההורים גבו במשותף את המשמורת על הילד

התחזוקה מבוססת על ההכנסה הכוללת של כל הורה והפרש הזמן בינם לבין הילד. אחזקת ילדים אינה משמורת אם שני ההורים הם אפוטרופוסים. בהתאם לחישוב מזונות הילדים, ניתן לקחת בחשבון את הכנסות ההורה המטפל או לא.

אם לשני ההורים משמורת משותפת

וכתוצאה מכך הילד מבלה 50% מזמנו עם כל הורה, המשמורת ממלאת פחות תפקיד בחישוב. אם הילד מבלה את אותה שעה עם שני ההורים, ההורה עם ההכנסה הגבוהה יותר חייב במזונות לילד. עליהם לספר לבית המשפט איזה אחוז מהזמן הילד יבלה עם כל אחד מההורים אם מניחים פיצול של 50/50.

אם השופט חורג מהנוסחה בנסיבות מסוימות

כגון כאשר לילד יש צרכים מיוחדים, ההורים עשויים להסכים לשנות את הסכום. במדינות אחרות, בתי המשפט לוקחים בחשבון את ההכנסה של שני ההורים ואת הזמן שהם מבלים עם הילד בבואם להחליט על סכום המזונות. אם מקבל התשלום מרוויח הרבה כסף או שיש לו נכסים משמעותיים אחרים או מקבל פיצויי פיטורים כלשהם ממעביד או מספק דיור, השופט יכול להורות על מדיניות תשלומים גבוהה יותר.

אם ההורה המשלם מרוויח מעט או ללא כסף והוצאות אחרות אינן מאפשרות לעמוד בסכום המעיד

כגון אובדן עבודה, בית המשפט יכול להורות על סכום נמוך יותר של תחזוקה. אם הורה משלם מרוויח יותר מדי כסף מעל המדריך ויש לו יותר מהנדרש להוצאות הרגילות של הילדים, השופט יכול להפחית את הסכום.

תשלומי הכנסות מרוויחים על ידי האדם ולא על ידי אדם אחר. במקרה זה, תביעת ההכנסה ברוטו המותאמת של ההורים היא על ידי הילד.

מדינות מסוימות

כמו קליפורניה, סבורות ששני ההורים מחויבים לספק תמיכה כספית לילד. בקונטיקט מניחים שהילד צריך לקבל את אותו חלק מהכנסות ההורים ללא קשר למקום מגורי ההורים. חלקם של עלויות הבריאות של ההורים לילדים, כולל דמי ביטוח בריאות ועלויות כיס, מוסדר על ידי מסמך הגירושין.

אי תשלום מזונות מאוחרים אינו עבירה פלילית. אם זה נקבע כי לבן הזוג לשעבר אין קשיים כלכליים, בית המשפט רשאי להורות על ניכוי אוטומטי מתלוש המשכורת של האקס שלך כדי להבטיח כי התשלומים העתידיים ישולמו במועד.

מצד אחד

בהחזר המס שלך, אתה יכול לתבוע ילדים כתלויים, אך בן / בת זוג הנחושים לקחת משמורת על הילד יכולים לתבוע את הילד כתלות אם זה בדוח המס שלו. ההורה למשמורת הוא ההורה שאיתו חי הילד בתקופה הארוכה ביותר בשנה, על פי מס הכנסה. זה מצביע על כך שהילד גר עם שני ההורים לפחות בשני שליש מהזמן, חולק משמורת פיזית עם אחד ההורים או שיש לו משמורת פיזית בלבד.

מדינה אחת, קנטקי, ובחלק מהמדינות יש חוקים התומכים הנחה המופרכת של שווה או משותפת ארנטיות כנקודת מוצא למשמורת. אפשרות שלישית, לפיה שני ההורים מספקים מגורים ראשוניים לילדים שונים וחולקים משמורת פיזית, היא נדירה.
למידע מורחב על עורך דין לענייני משפחה בתל אביב נא לבדוק ב- adv-office.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן