מניות מומלצות לחודש מאי 2021

בין אם אתה רוצה לעשות קניות באחד הענפים הצומחים ביותר בעולם בשנת 2021 ובין אם אתה רוצה לדעת אם זו הפעם הראשונה שאתה קונה באחד הענפים הצומחים ביותר בעולם היא # אם אתה משקיע ב בשוק המניות, עשר המניות שצוינו לעיל הן הזדמנויות משכנעות לראות אם אתם מחפשים את מניות הטכנולוגיה הטובות ביותר להשקיע בהן בחודש מאי, או אם ברצונכם לאזן מחדש את התיק שלכם כדי לנצל את המגמה החמה בוול סטריט. צפה במניות הפנינה המריחואניות המובילות, "נראה שנמצא ברשימת 10 המניות הטובות ביותר במניות המריחואנה במאי 2021.

אם אתה משקיע בהמון מניות צמיחה ורוצה להוסיף מניות בסיכון גבוה שיש להן גם פוטנציאל לעלייה גדולה

הוסף אחת משלושת 'מניות הצמיחה' הבאות לחודש מאי 2021. אם אתה רוצה תיק מגוון שמתנהג כמו תיק מסורתי ומציע שילוב של מניות עם תשואות בעלות סיכון גבוה ונמוך, אפשרות אחת יכול להיות לקנות חברת טכנולוגיה גדולה אם אתה רוצה להגביל את הסיכון שלך.

מניה זו היא בחירה טובה אם אתה מחפש השקעה עם פוטנציאל תשואה לטווח ארוך עם סיכון נמוך ותשואה ארוכה. זה בכבדות שם משוקלל מוערך פחות מ -10% לפחות ואסור לו להעריך יותר מ 10-15% בחמש השנים האחרונות.

בנוסף

בחירת המניות לשנת 2019 עלתה ב -103% ביועץ המניות ובחירת המניות עבור 2018 עלתה ב 222%, ובאופן מפתיע, מניית המניות שלנו ל 216% צנחה ב 371% במחיר, מחיר המניה שלי עלה ב- 131% בשנת 2019; זה בשנת 2017 צנח ב -193%, אך כעת עלה ב -133%, על פי הנתונים האחרונים הקיימים. מספר המניות בשנת 2018 עלה ב -166% (ובנוסף לעובדה שהמבחרים צנחו ב -285%) ושיעור האיסוף של 2017 עמד על -133%!
למידע נוסף בתחום של מניות מומלצות באתר ביג שוט ומניות מומלצות לחודש מאי 2021 כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

מספר מניות מובילות הבטיחו גם הן מקום ברשימות המניות של IBD

בעזרת אומדני רווח גבוהים יותר. יש כמה מניות חזקות ברשימה הקצרה הזו, שלדעתי יש הרבה מקום לשיפור. שיחות מניות המתחילים נועדו לעזור לגוון את תיק ההשקעות שלך וליצור יציבות בתקופות סוערות. אלה עשר הזדמנויות ההשקעה המובילות עבור התיקים שלך ואני רוצה להכין רשימות שורט אלה עבור מי שמרגיש שיש עדיין מקום רב לשיפור בשוק המניות.

עשרת המניות המובילות הללו לשנת 2021 הן חברות שמרחיבות את עסקיהן ונהנות מרוח זנב בענפיהן

זכור כי צמיחת הרווח היא רק גורם אחד שעליך לעקוב אחריה כאשר אתה מחפש את המניות הטובות ביותר לקנות או לצפות. למרות שהם כיום בין המניות הגדולות בשוק, הם עדיין מציעים יציבות וימשיכו לצמוח, ומחירי המניות שלהם ילכו בעקבותיהם. למי שרוצה לקנות החודש שלוש מניות צמיחה גדולות, הנה הן, יחד עם אומדני הרווחים שלהם ומדוע כדאי לקנות.

מניה זו אינה מניות הטכנולוגיה הזולות ביותר שאתה יכול לקנות

אך בהחלט יש לה בסיס מבוסס להיות מניות טכנולוגיות ארוכות טווח למשקיעים. חברת החשמל נמצאת גם ברשימת המניות הטובות ביותר לקנות בשנת 2021, למרות הפוטנציאל שלה כיעד השתלטות. מי שמחפש דיבידנד עליון לרכישה נמשך מתשואת הדיבידנד הגבוהה ופוטנציאל הצמיחה החזק.

בסך הכל, TILT הראה פוטנציאל צמיחה לשנת 2021, ודוח רווחים זה עשוי להוות זרז למניות הסירים. עם אינטליצ'ק כמניע צמיחה, המניה עלולה להתפוצץ, במיוחד לאור דוחות הרווחים החזקים של החברה ברבעון הראשון.

בסך הכל

מאי 2021 נראה כמו זמן מצוין להשקיע בצורה מושכלת במניות טכנולוגיות, אך לפני שנכנס לחודש מאי, עלינו לקנות כמה מניות צמיחה. בזמן שאנחנו בעניין, הנה ארבע מניות תעשייתיות מובילות לרכישה בשוק המניות. לסיום, אני מוסיף את Trade Desk לרשימת 10 המניות המובילות שלי במחצית הראשונה של 2021.

מהבחינה הזו, Harvest Health & Recreation נמצא ברשימת הפתיחות המחודשות שלי שאפשר להסתכל עליהן. AREC יוצרת את רשימות המניות שנפתחו מחדש בהן תוכלו לצפות ואני אוהד גדול של המודל העסקי והניהול של החברה.

אם אתה משקיע בהכנסה, מניית CL תבלוט כאחת ממניות הדיבידנד הטובות ביותר שאתה יכול לקנות. אם אתה רוצה להוסיף שבבים כחולים לתיק שלך, MSFT יכולה להיות אחת המניות הטובות ביותר שאתה יכול לקנות.

אז אני מקווה שתיקח את רשימת מניות האגורה הטובות ביותר למאי 2021 ותשתמש בה ככלי להתבוננות ולמידה

אם אתה רוצה לראות צילום מסך של חשבון Etrade שלי, אתה יכול לקרוא את העלון המניות הטוב ביותר שלי, שם אראה לך את הטיפים שלי לשנת 2019. אני מקווה שתשתמש בזה כהשראה לצפייה במניות המובילות ולעזור לך לבנות את רשימת המעקב שלך.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן