מסחר ויזמות באזרבייג'ן

יזמות מסחר ועסקים באזרבייג'ן ובאקו

אזרבייג'ן היא מדינה של עסקים עיר הבירה באקו שוקקת מסחר ויזמות

על פי הקוד האזרחי של הרפובליקה של אזרבייג'ן

אין מס על עסקאות המתבצעות בתוך ישות משפטית שהוקמה או שלא הוקמה ופועלת בתוך ישות משפטית. יזמים קטנים יכולים להיות היזמים היחידים של חברת אלחנדרן אם הם מרוויחים לפחות 50% מהכנסתם ממכירת סחורות ושירותים. הרווחים ממכירת מוצרים, שירותים ומוצרים אחרים שמקורם בפעילות עסקית של יזמים קטנים ממוסים במס בשיעור של 10% בשלוש שנות הפעילות הראשונות, לאחר מכן המס פטור לשלושה חודשים ולאחר מכן למשך חמש שנים.

באזרבייג'ן

תחומי המפתח שעוברים כעת רפורמות דרמטיות לשיפור האקלים העסקי הכללי של יזמים הם קבלת היתרי בנייה, מתן חשמל, רישום נדל"ן, הלוואות, הגנה על משקיעי מיעוט, תשלום מיסים, סחר חוצה גבולות, יישוב חדלות פירעון וכו '. —- זה מצביע על שיפור בסביבה התחרותית ויש לציין כי המשימות העיקריות יוגדרו על ידי אימוץ קוד התחרות. זה מגדיר את תפקיד דיני התחרות, מדיניות התחרות והסדרת התחרות באזרבייג'ן.
למידע נוסף אודות מסחר, עסקים, יזמות באזרבייג'ן ובאקו ומסחר ויזמות באזרבייג'ן ניתן לבקר באתר azerbaijan.co.il

שליחות הסחר האמריקאית באזרבייג'ן

היא תגובה להזדמנויות הצמיחה המהירות באזרבייג'ן, עם 18 חברות וכמעט 30 נציגים. USAID תקיים בפסגת השותפות בבאקו בתאריכים 14-15 ביוני כדי לפתוח בתמיכה בפיתוח שיתוף פעולה כלכלי ועסקי בין אזרבייג'ן לארצות הברית. זה יספק למנהיגי העסקים והממשלה הזדמנות להתמקד בחיזוק היחסים הדו-צדדיים בין שתי המדינות וכלכלתן, פתיחת דלתות ומשיכת השקעות חדשות לאזרבייג'ן. מפת הדרכים האסטרטגית של אזרבייג'ן מבטיחה כי הצורך בתמיכה מפותחת בנשים בשוק העבודה באזרבייג'ן כבר בא לידי ביטוי בהערכות SBA קודמות. USAID תרמה לפיתוח אסטרטגיה לאומית לפיתוח כוח האדם העתידי באזרבייג'ן ולקידום יזמות נשית כדי להבטיח צמיחה כלכלית בת קיימא למדינה. פרויקט התמיכה של מיקרו ארגונים, המנוהל על ידי הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי ושגרירות ארה"ב בבאקו, סיפק סדנאות יזמות ופיתוח תכניות עסקיות למעל 400 נשים בכל המדינות וסייע בפתיחת למעלה מ -60 עסקים בבעלות עסקית. השתתפותן של נשים בפיתוח עסקי, יזמות, תכנון עסקי וחינוך ליזמות ממלאת תפקיד מכריע בהבטחת שילובן בתחום הכלכלי.

פיתוח יזמות חברתית אינה משימה קלה, מכיוון שחברות צריכות להתמודד על תמיכה כספית, נתח שוק ותשומת לב עם חברות צדקה ומסחריות גרידא על כסף, משאבים, כוח אדם, ציוד, שיווק ומשאבים אחרים.

כמה מכשולים אחרים פוגעים בהתקדמות הכלכלית של אזרבייג'ן

כולל הסכסוך המתמשך באזור נגורנו-קרבאך והסכסוך המתמשך עם רוסיה. אזרבייג'ן הודיעה כי היא מוכנה לבנות מחדש ולבנות מחדש ערים באזורים שנכבשו מחדש לאחר הסכסוך בשנת 2020, ועסקים בריטיים לוקחים חלק בתהליך. משימת הדלת אל עמוקאם של AmCham 2019, שתתקיים בין התאריכים 20-21 במאי 2019, תהיה הזדמנות להבליט את האינטרסים העסקיים של ארה"ב באזרבייג'ן.

יאנה קרימפ הודיעה לנציגי ה- GUAM TTFP על הישגיה של אזרבייג'ן החדשנית

כולל שילוב פורטל Azexport, שהוצג והמשיך בהכרזת הרעיון במדינה. הנאום שעל סדר היום היה הראשון בסדרת שיחות על התפתחותה הכלכלית של אזרבייג'ן ועל עתיד הכלכלה באזרבייג'ן.

טיקר קווסאגי הוא פלטפורמה ציבורית שפותחה על ידי ממשלת אזרבייג'ן כדי לתרום להתפתחות המדינה בתחום סחר חוץ ויזמות. פלטפורמה זו תאפשר ליזמים להשתלב בשווקים אזוריים באמצעות הצגת מוצרים ומכירת מוצרי אזרבייג'ן באופן מקוון.

משקיעים שעושים עסקים באזרבייג'ן מודעים גם למצבם כהשקעה ישירה זרה מכוונת יצוא

אזרבייג'ן מבקשת להרחיב את הסחר עם טורקיה ואירופה כמנועיה הכלכליים העיקריים שנותרו, והמאמצים מתרחשים להגביר את ייצור הגז שלה. ישנה אמונה חזקה כי מקורות הגז הטבעי במדינה, ובמיוחד עתודות הנפט והגז שלה, יכולים לספק הזדמנות השקעה אטרקטיבית עבור משקיעים זרים ולכלכלה המקומית אזרבייג'נית. בעוד שהזדמנויות הסחר וההשקעה עם רוסיה, סין, איראן ומדינות אחרות במזרח התיכון נותרו חשובות, אזרבייג'ן חיפשה גם שווקים חדשים באסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית, אסיה-פסיפיק ואפריקה.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן