מה העלויות של עבודות צבע?

אם אתה שוקל להצעיר את רכבך ולהשיב אותו ליושנו, ייתכן שאתה תוהה כמה עולה לצבוע את מכוניתך. לפני שאתה הולך לסוכנות המקומית שלך לקבלת הצעת מחיר, מומלץ לשאול את עצמך: "כמה עולה לצבוע את המשאית שלי בצבע אחר?" כשאתה חושב לשנות את עבודת הצבע של המשאית שלך, אתה צריך לשאול את עצמך כמה יעלה לך לצבוע משאית בצבעים שונים?

בעת השוואת עלויות

זכור לכלול את עלות ציוד הצבע בעת רישום עלות עבודת הצבע שלך בעיצוב DIY. אם אתה מוציא כמה פחיות ריסוס ואת התקציב המוגבל שלך (או את כל החזר המס שלך) לכיסוי המכונית שלך, חישוב העלות הממוצעת של צביעת DIY הוא אינדיקטור טוב למגוון הרחב שבאמת נכנס לעלות הצבע. מן הסתם ברור שעבודת הצבע על פורד האקונולין שלך עולה יותר מאשר עבודת הצבע על פולקסווגן גולף, אך ישנם הרבה גורמים אחרים המשפיעים על מחיר עבודת הצבע, מאיכות החומרים וכלה בסוג מכונית למספר הצבעים השונים. תוכלו לגלות כמה עולה הציור והעבודה לעשות בחנות שלכם – אפילו צביעת רכב.

צבע יהיה כמובן יקר יותר מצביעת בית של 6000 מ"ר

אך לא יקר כמו צביעת פנים של 2500 מ"ר או בית של 1200 מ"ר. המחיר המרבי בפועל עבור עבודת צבע הוא כמות העבודה שתלויה במידה רבה במה שעליך לעשות. אתה צריך לשקול להיות סקרן יותר אם בסופו של דבר אתה מזמין חנות צבעים מותאמת אישית לרכב שתעלה את העבודה. העלות בפועל של עבודות הצביעה עשויה להיות אומדן שבו מתגלה נזק לא ידוע במהלך התהליך לפני הייצור או צביעת המכונית. זה יקבע את העלות הכוללת של הפרויקט ויהיה תלוי בעלות הסופית של המשרות.

ציור חיצוני יכול בקלות לעלות עד 5,000 $ והוא יותר עבודה שלוקחת יותר זמן ובדרך כלל עולה מעל 3000 $

לעבודה בחוץ, הייתי מציע לחפש לפחות שלוש הצעות מחנות צבע מקומית עם רקורד טוב מבחינת עבודה איכותית ומחירים טובים. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים הנלווים לעבודת צבע רגילה, הגיוני להעסיק צייר מקצועי, מבוטח ומורשה בכ -400 דולר לחדר. עבור צביעה, רוב העלויות הן עבודה ושיעורי שעה יכולים להסתדר במהירות, לכן חשוב לדעת כי עבור כל עבודה ישנם צבעים כלליים וזמינים מסחרית שיכולים לכלול גם צבעים מותאמים אישית לרכב שנמצאים בקצה העליון של טווח המחירים שלך. לא אכנס למלאכת הצביעה המיוחדת של מכוניות החל מ -5,000 דולר, אם כי הן טובות פי 100 ממאקו.

אם יש לך מעט כסף, אתה יכול לבצע עבודת צבע פשוטה בשלב צבע אחד. במקום לצבוע את כל החדר, עליכם להכין מעט צבעי צבע – כדי לחסוך את מחיר יישום הצבע.

סוג צבע זה עולה בין $ 1,000 ל -3,000 $, אך הוא יימשך זמן רב יותר ונראה טוב יותר מאשר עבודת צבע פשוטה. יש ציירים שמשתמשים בכמה שכבות באיכות צבע זולה יותר כדי להשיג צבע זול יותר, וסוגים אלה של לכה עולים בין 2,500 $ ל -4,600 $.
כדי לראות עוד מידע בתחום של מה העלויות של עבודות צבע? ועבודות צבע בירושלים עליך לבדוק כאן: paintpro.co.il

אם המכונית שלך מצריכה עבודות הכנה מקיפות, היא יכולה להפחית את המחיר הכולל של עבודת הצבע שלך בכ -1,000 דולר. ההכנה העמלה, הצביעה מחדש ועוד דורשים זמן ומאמץ רב, אשר יכול להתגלות כנטל גדול בלוח הזמנים.

בהתאם למורכבות של תהליך הצביעה

זה יכול לקחת בין 3 ימים לשבוע כדי לצבוע את המכונית שלך. אם אינך יודע, עליך לשקול את ערך הרכב שלך ואת עלות הצביעה כאשר אתה מחליט אם כדאי לצבוע מחדש. אם יש לכם עבודת צבע לרכב, החליטו אם הרכב שווה את ההשקעה או לא. גם אם אתם משקיעים בעבודת צבע איכותית, לוקח זמן לצבוע את הרכב. אם לוקחים בחשבון את עלות צביעת רכבכם, עומדות בפניכם אפשרויות רבות.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן