איך מתקינים פרגולות אלומיניום לבית?

כמו בכל אפשרויות העץ, פרגולות עץ מגיעות עם תחזוקה וטיפול נוספים. עם זאת, המאפיינים הנעימים של מיני הפרקט גוברים על הטיפול המינימלי הנדרש. יכולתם לעמוד ברוחות חזקות ובתנאי מזג אוויר קיצוניים אחרים מפצה על התחזוקה הנמוכה יחסית.

פרגולות האלומיניום עמידות בפני מזג אוויר ואש וכן שנים של סדקים, עיוותים, פיצולים ונזקים הנגרמים על ידי טרמיטים. תכונות עמידות אלו הופכות את זני הפרקט של הפרקט לחלופה אטרקטיבית לערכות פרגולה מאלומיניום. ניתן להשתמש במתכות שונות לבניית פרגולות, כולל אלומיניום ופלדה.

פרגולות אלומיניום הן קלות משקל ואינן מחלידות, מה שהופך אותן לאידיאליות לאלו הקרובים לאוקיינוס. בשל משקלם הקטן הם יכולים להיות מעוגנים היטב, אך רוחות חזקות עלולות לסובב ולפגוע בהם.

פיברגלס של פרגולות לעומת זאת הם אחד מסוגי הפרגולה היקרים ביותר. זהו חומר חזק ורב-תכליתי אשר יבוא לידי ביטוי בעלותו, ועלות הפיברגלס גבוהה יותר מוויניל או עץ.
למידע מורחב בתחום של איך מתקינים פרגולות אלומיניום לבית? ופרגולות אלומיניום לבית – מדריך של urlshortner מומלץ להעיף מבט ב- urlshortner.org

כשמדובר ברוב פרגולות העץ

אתה צריך קצת טיפול כדי להוציא את החיים הארוכים ביותר מהפרגולה שלך. המשמעות היא צביעה מחדש, צביעה ואיטום כל 2-4 השנים, ועדיף לנקות אותו לאחר ביצוע הטוב ביותר. ביניהם קומץ יצרנים של פרגולות פיברגלס, שניתן לצפות בהן לאורך זמן רב יותר.

פרגולות עשויות בדרך כלל מעץ, מה שמבטל את האפשרויות העמידות יותר המוצעות על ידי פיברגלס, אלומיניום, CPVC, ויניל ופרגולות טרומי. השימוש בשיטה זו לבניית פרגולות אומר שהם מעוצבים עם חומרים שיש לקנות ולהעביר לאתר.

לכה אפורה זהה למראה נקי כמו אלומיניום

אך עם עץ איכותי. אם אתם מחפשים פרגולת עץ בהתאמה אישית, הערכות הללו עשויות 100% ארז אדום מערבי, העמיד בפני עובש, ריקבון ועובש. עדיף שמישהו יעזור בהרכבה מכיוון שרבים מהערכות הללו דורשות שני אנשים להרים.

לאחר שכבר התקנת פרגולה בעצמך יכול לחסוך לך הרבה כסף. פרגולות הארז האטרקטיביות ביותר ניתנות לרכישה בחנויות גדולות בסביבות 1300 $ עם הוראות מלאכה פשוטות.

למרות שהשימוש בחומרים אלטרנטיביים כגון PVC, ויניל ואלומיניום גדל משמעותית, רוב הפרגולות עדיין עשויות עץ. זה יכול לעלות עד 10,000 $ להתקין פרגולה מותקנת מחומר באיכות גבוהה כמו IPE או Tigerwood.

פרגולות עץ הן החומרים היקרים ביותר

אך לפרגולות אלומיניום עלויות חומר גבוהות יותר ועלויות עבודה נמוכות יותר. יש לו גם פחות עלויות תחזוקה שוטפות מאשר עץ, כך שהעלות תהיה ניתנת להשוואה לאורך זמן. אם אתה בונה את הפרגולות בעצמך גרסת העץ עולה יותר בסך הכל וקשה יותר להרכבה. ערכות אלומיניום יקרות יותר אם אתה בונה אותם בעצמך או מזמין הרכבה.

לחיפוי פטיו מאלומיניום יש דרישות קוד משלה, השונות ממבני עץ, לכן בדקו היטב את כללי ההיתר. שימו לב לדרישות שונות לגגות סגורים, כיסויי פטיו וקורות חיצוניות.

פרגולה עם גג סגור מתנהגת כמו מטריה ענקית והיא חזקה מספיק כדי לעמוד ברוחות עזות. מרבית הפרגולות מלבניות או מרובעות ומורכבות מקורות וקורות תמיכה.

הערכה זו מבוססת על עץ ארז

אחד החומרים הפופולריים ביותר כיום לבניית פרגולות, בעלות ממוצעת של 30 דולר למ"ר. למטרות אומדן עלויות זה לפרגולות קל יותר להקריא מחיר פרגולה מרובעת. לפרויקט זה הכנו טבלה של עלויות התקנת פרגולה לארבעה מטרים רבועים שונים מכל גודל פרגולה. הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת ערכת פרגולה הוא גודל החדר שלך. פרגולות יכולות להיות מלבניות, מרובעות, משולשות ויכולות להיות בגדלים שונים.

אם ברצונך להשתמש בפרגולה שלך כפינת אוכל

הקפד לבחור בגודל המאפשר לשבת בשולחן ובכיסאות בנוחות. אם אתה בוחר בפרגולה מלבנית זה נראה הכי טוב כשהצד הארוך פועל במקביל לבית שלך, אבל העיצוב של הפרגולה שלך הוא העדפה אישית. לאחר שסיימתם, גזמו את קצה לוחות הגג בעזרת מזמרה חזקה או מזמרת מתכת. צרף את הלוח הראשון והשני כך שיחפפו את מסגרת הפרגולה. ברגע שתהיו בטוחים שהפרגולות שלכם מרובעות, כדאי שיהיה לכם מידה טובה של מה שתחתכו כשתניחו את הפאנלים.

בסופו של דבר בחרתי בקרטון פוליקרבונט גלי ברור שתוכלו לשים על הפרגולה הקיימת שלכם אם תרצו. רצועות איטום אופקיות מפלסטיק מחוברות לראש הפרגולות כדי להחזיק את לוחות הגג.

רצועות איטום אנכיות מפלסטיק – אלה עוברות לאורך הצד הפנימי של החלק המוגבה של יריעות הגלי. במרחק של 2 מטר תצטרכו חיפויים באורך 5-8. חותכים את לוחות הגג לשניים ולפני ששמים את הרכס מעל, אני חותך את האורך של כל לוח מ 3 1/2 "בכל צד.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן