גנרטור לעסקים: מי צריך ולמה?

השלב הראשון בבחירת גנרטור מסחרי הוא לקבוע כיצד הוא מופעל.

ניתוח צרכי החברה שלך חשובים כדי לקבוע את דרישת החשמל וגודל הגנרטור שיכול לספק חשמל לעסק במקרה של הפסקת חשמל.

רכישה, הפעלה ותחזוקה של גנרטור הם אחד השיקולים החשובים ביותר בעת פיתוח תוכנית ההמשכיות העסקית שלך כדי שתוכל להמשיך ולהפעיל מכשירים אלקטרוניים ומנורות. בואו נסתכל כיצד גנרטור יכול לעזור לשמור על העסק שלכם.

יחד עם זאת, השימוש בגנרטורים כרוך בסיכונים מסוימים שיש לקחת בחשבון להפעלה בטוחה, כולל נזקי שריפה בציוד חשמלי ופציעה או מוות של אנשים המפעילים את הגנרטור או את הבניין בו הוא נמצא. בשימוש.

בהתאם לסעיף 700 לקודי החשמל הלאומיים (NEC)

גנרטור חירום מחובר למספר מוגבל של גנרטורי חירום באמצעות חיווט נפרד. גנרטור חירום יכול לשמש כמקור כוח חלופי למערכות חילוץ, אך אינו יכול לספק את המערכת כולה במקרה של הפסקת חשמל. במהלך האפלה, הוא יכול לספק כוח רק למספר פעולות, כולל יציאות חירום ואזעקות אש.

גנרטור המתנה הוא מקור כוח יעיל וחשוב במקרה של תקלה בחשמל. גנרטורים המתנה משמשים כמקור חשמל עצמאי כאשר המקור הראשי מכובה. אם הגנרטור שלך עוזר לשמור על העסק שלך, לא תסבול מאובדן תקשורת ונתונים עם הלקוחות.

כל החברה שלך יכולה לעבור למצב המתנה אם אינך מוכן להפסקת חשמל

גנרטור המתנה שלך יכול להפעיל את הטלפונים, המכונות, השרתים והמחשבים שלך תוך שניות, ולהבטיח שתישאר פעיל. ליתר ביטחון וביטחון, אתה יכול לבחור לארח גיבוי של נתוני הלקוחות שלך.

גנרטורים זמינים במגוון גדלים ויכולות עבור חברות עם צרכים מיוחדים

כיום, גנרטורים מסחריים מסוגלים להתמודד עם עומסי הספק גבוהים ולשמור על העסק שלך גם במהלך הפסקות חשמל ממושכות. גנרטורים מגיעים עם מגוון רחב של גדלים, תצורות ומבוססים על הצרכים האישיים שלך ושלל גורמים קריטיים אחרים. שלב מכריע בקביעת גודל הגנרטור הדרוש לעסק שלך הוא קביעת המכשירים המשמשים וכמה כוח (וואט) נדרש לתמיכה ביישום שלך. ערכו רשימה של הגנרטורים הדרושים בזמן נתון לשמירת התפוקה במפעל תעשייתי במקרה של הפסקת חשמל, ערכת גן נייד לכלים תעשייתיים או שלט רחוק.

אל תחכה להפסקת חשמל

כדי להחליט אם העסק שלך זקוק לגנרטור. אם אינך בטוח איזה סוג של גנרטור מתאים ביותר לעסק שלך, פנה לשירות גנרטורים מכובד בפאלם סיטי לקבלת תמיכה. תנו למומחים שלנו בגנרטורים מואצים לבחור את גנרטור הגז הפרופן המסחרי היעיל ביותר ביופיטר. באופן מכריע, 95% מגנרטורי החירום המסחריים מונעים באמצעות סולר או גז טבעי. אם תבחר גנרטור נייד לא מסחרי לעסק שלך, ייתכן שיהיה לך טוב יותר עם סוג דלק אחר. הן לסולר והן לגז הטבעי יש את המהימנות הגדולה ביותר והם הטובים ביותר עבור גנרטורים מסחריים בעסק שלך.

אתה צריך רק כמה סכומים כדי לממש את הערך של גנרטור המתנה לעסק שלך. הוסף את סכום הכסף שהעסק שלך מייצר תלוי בחשמל (מחשבי מחשבים, מחשבים, טלפונים וסחורות מתכלות). שקול כמה זה יעלה אם העסק שלך ייעצר וכמה יעלה להחזיר אותו למסלול.

אם אתה עובד באיזור עם מזג אוויר לא יציב

אתה והעובדים שלך חשופים לסופות ולתנודות כוח שיכולות לעלות לייצור ולהכנסות העסק שלך. גנרטור יכול לספק לכם, לעובדים ולקוחות שלכם נוחות לאחר סערה. ספק כוח גיבוי עקבי יכול לעזור לעסק שלכם להתמודד עם הפסקות חשמל בלתי צפויות, והמערכות הרווחיות של העסק שלכם ימשיכו לתפקד אם יש לכם יחידת כוח גיבוי אמינה.

בהודעה מיוחדת זו בבלוג, נפרט ביתר פירוט על היתרונות שיוצר גיבוי לגיבוי לעסק בעת חירום, כמו גם על חיי היום יום עבורך ועבור החברה כולה . אנו מספקים היכרות קצרה עם גנרטורי גיבוי וכיצד חברות שונות יכולות להרוויח מהם.

אם יש הפסקת חשמל באמצע הלילה

אינך צריך לדאוג שמישהו ייכנס למערכת שלך ויכבה את הגנרטור שלך. אם יש לך מתג העברה אוטומטי בגנרטור שלך, אתה יכול להבטיח שהוא תמיד פועל, גם אם המערכת שלך מאבדת מתח. המתג מגלה מתי מתרחש הפסקת חשמל ומבקש מהגנרטור להתחיל.

גנרטור

הוא מקור כוח גיבוי אמין שמאפשר לעסק שלך להישאר פתוח ומאפשר ללקוחות שלך להישאר מחוברים. התקנת מתג שידור לגנרטור המתנה פירושה שהעסק שלך מאבד כוח כאשר המתג חש בקשה נוכחית. לאחר תחילת הגנרטור, העסק שלך יכול להמשיך, ומערכות תאורה ואבטחה יכולות לסייע בהגנה על העסק שלך מפני בוזזים.

 

למידע מורחב בתחום של גנרטור לעסקים: מי צריך ולמה? באפשרותך לבדוק כאן: https://www.shmerling.co.il/

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן