איך מתקינים עמדות טעינה לרכב חשמלי

ככל שרכבים חשמליים הופכים פופולריים יותר, בעלי HOA נוספים מתבקשים על ידי בעלי בתים להתקין עמדות טעינה בקהילותיהם. כאשר יותר תושבים נכנסים לשוק הרכב החשמלי, Glendale Water & Power השיקה תוכנית חדשה להרחבת תשתיות הרכב החשמלי כדי להקל על התושבים להטעין את הרכבים החשמליים שלהם. תחנות טעינה מצוידות בחיישן חיבור חשמל המכבה את החשמל כאשר מכונית חשמלית אינה טעונה. למרות שהם לא בהכרח נפוצים במקומות ציבוריים, רוב בעלי המכוניות החשמליות והמשאיות יכולים להתקין עמדת טעינה בבית, שלרוב נגישה למספר רכבים חשמליים.

בתחנות טעינה משתמשים בשקעי 120 או 240 וולט להמרת חשמל לטעינה של הסוללה

תוכלו להשתמש בשקע חשמל שכבר מותקן בביתכם, או לחשוב על התקנתו בבית והטענת הרכב החשמלי שלכם. שימו לב שלוקח כמה שעות להטעין את הרכב באופן מלא, אך האחים הופמן יכולים לעזור ולהטעין את הרכב לגמרי בן לילה. בנוסף לרכבים חשמליים, תזדקק לתחנת טעינה עם חיישן חיבור חשמל, כמו למשל סוללת ליתיום-יון, ותצטרך להטעין אותה בתחנה. עמדות הטעינה של החברה עשויות לשמש גם לסוגים אחרים של מכוניות ומשאיות חשמליות, כמו טסלה דגם S ודגם X.

השג חשמלאי או שלוש שיעניקו לך הצעה לפני התקנת תחנת הטעינה והתקנתה. בביתך או במגרש החניה של תחנת הדלק או המכולת המקומית שלך.

בממוצע, התקנת תחנת טעינה למכונית חשמלית יכולה לעלות בין 850 $ ל -2,200 $ כל אחד. תחנות טעינה ביתיות המאפשרות טעינה מהירה בדרך כלל עולות בין 500 ל -1,000 דולר, ללא התקנה.

אם אתה לא נוהג הרבה ויש לך כסף לתחנת טעינה מסחרית

אפילו בתים שבהם הבית שלך נמצא מחוץ לרשת יכולים להיות מצוידים בתחנות טעינה מהירות ב -1,000 עד 2,500 דולר. תחנות טעינה ברמה 2 אינן שוות את העלות אם הטווח החשמלי של רכבכם נמוך מ -20 ק"מ ואינכם נוסעים הרבה.

בשל הביקוש הנוסף לחיווט פנימי שמגיע עם תחנות טעינה

אתם מחפשים חשמלאי מוסמך שמכיר את התהליך. אין הסמכה מיוחדת להתקנת תחנת טעינה לרכב חשמלי, אך יתכן שתצטרך להיות מוסמך על ידם. כיצד להתחיל להתקין את תחנת הטעינה לרכב חשמלי: קיימות מספר אפשרויות עבור IAN חשמלי מורשה להתקנת עמדת טעינה שתעזור לך להשלים את ההתקנה שלך במהירות ובעלות חסכונית.

המטרה שלנו היא לספר לך כיצד להתקין תחנת טעינה לרכב חשמלי ולענות על כמה שאלות קשורות. במאמר של היום אנו עונים על מספר שאלות נפוצות בנושא התקנת תחנת טעינה חשמלית בנכס שלכם.

דיברנו בעבר על תחנות טעינה ומטענים

אך המינוח בפועל עבור מה שאנו מתקינים בביתכם הוא EVSE (ציוד לאספקת רכב חשמלי). ישנם מספר סוגים שונים של תחנות טעינה לרכבים חשמליים, המכונים לעתים קרובות "ציוד שירות לרכב חשמלי" או "EVSE". מצאנו כי חשמלאים גובים בממוצע בין 40 $ ל 100 $ לשעה, ויש חשמלאים שגובים בין 40 $ ל 100 $ לשעה. בנוסף להתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי לרכבכם, תוכלו להתקין גם תחנה להטענת רכבים חשמליים מסחריים. עלות טעינת הרכב החשמלי תלויה במקום מגוריך, זמן הטעינה ומיקום תחנת הטעינה. תוכל גם לחסוך כסף על ידי בחירת עמדות טעינה מועדפות מחברת השירות שלך אם תבחר בתחנת טעינה באותה עת. הנחות אלה מסייעות לקיזוז עלות התקנת עמדת טעינה בביתכם אם נדרשת עבודות חשמל נוספות.

טסלה ופורשה מספקים מטענים לרכב שלך

והמשרד האחים הופמן מציע עמדות טעינה עטורות פרסים. לאור העלות הגבוהה של טעינת רכבים חשמליים בסנט לואיס, זה חכם להזמין חשמלאי מקצועי שיתקין את עמדת הטעינה שלכם. במקום זאת, אתה מפקיד את המשימה על איש מקצוע שסיים הכשרה מקיפה בתכנון, התקנה ותחזוקה של עמדות טעינה לרכב חשמלי, כגון חשמלאי מורשה מסנט לואיס. לטענת החברה, ניתן לתכנן את התקנת תחנת הטעינה בכל שעה ביום, בשבוע, בחודש ואפילו בעונה.

אתה זקוק לתחנת טעינה בחניון שיש לו את היכולת לשמור ולהעריך את הטעינה

יש להתקין אותו על ידי חשמלאי ולהתאים את הזרם המרבי כדי לא להעמיס על המעגל. תחנות טעינה ברמה 2 יכולות להטעין את מצבר הרכב החשמלי בפחות ממחצית הזמן שלוקח לטעון מטען ברמה 1, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שקונים מכונית חשמלית לחלוטין. אם אתה רוצה לטעון מהר ככל האפשר, השתמש במטען רמה 3 מכיוון שהוא ייתן למכונית החשמלית שלך טווח רב בזמן כה קצר. בזמן נסיעה אתה צריך להטעין את הסוללה, אך רק למספר שעות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

It seems we can't find what you're looking for.
דילוג לתוכן