הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות

לודר הודיע בשבוע שעבר כי הוא מקל על אמנים להשיג רישיון מכני לשירי הכיסוי שלהם באולפן הקלטות. כשכותב שירים נמכר הורדתו 9.1 סנט, אז אתה מקבל "רישיון מכני" כשאתה משחרר שיר קאבר של כותב השירים.

אם אתה מתכנן להוציא את שיר הכיסוי שלך כחלק מתקליט פיזי או להורדה

תצטרך רישיון מכני, אך אינך צריך. אתה יכול להפיץ אודיו – רק הקלטות של שירי כיסוי, כל עוד יש לך רישיון חובה. לאחר שקיבלתם את הרישיונות המכניים לכל שירי הכיסוי שברצונכם להפיץ, תוכלו לנצח בקרב של 90%.

אם אתה מבצע את שלבי הרישוי החובה

אתה יכול למנוע מבעל הזכויות על הרכב המוסיקה שלך להפיץ או למכור את שיר הכיסוי שלך להקלטת שמע – רק בארצות הברית. לאחר שקיבלתם את הרישיון וההיתר מבעל זכויות היוצרים שלכם, תוכלו לרשום את שירי הכיסוי בחשבונות טראסט-שירים.
לעוד פרטים על הקלטת שיר והקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות מומלץ לגשת לאתר xn--8dbcambdbusobg.co.il

אם אתם מתכננים להקליט גרסת כיסוי לשיר של מישהו אחר

עליכם לעשות את העסק לפני שתקליטו את המנגינה. לפני שתשקיע כסף בהקלטת משחק שמע או ביצירת סרטון משיר הכיסוי שלך, אתה תמיד צריך להיות בטוח שאתה מקבל אישור. אם אתה מתכנן להקליט מנגינה והקלטת את עטיפת הגרסה או השיר באישור בעל זכויות היוצרים, תוכל לטפל בעסק זה.

אם ברצונך למכור את שיר הקאבר שלך בינלאומי, עליך לעבוד עם עורך דין מוסיקה מנוסה. לפני ביצוע קאבר לשיר, עליך להבין היטב את זכויות היוצרים והזכויות של אמנים אחרים בתעשיית המוזיקה.

רישיון חובה אינו מעניק לך את הזכות לשנות את המנגינה או את האופי הבסיסי של השיר

להשתמש בעטיפה מסונכרנת עם הסרטון או להשתמש בו בסרטון. למרות שניתן לכן לפרסם את שירי הכיסוי שלך ב- YouTube ללא רישיון דיבוב, אתה מפר זכויות יוצרים של בעל זכויות היוצרים שלך ויכול להגיש בקשה ל- YouTube בכל עת. כשאתה מכסה את השירים שלך, פשוט נניח שאתה מכסה וודא שלמקום יש רישיונות PRO והניח שהם מבצעים את השיר שלך. עליך לשלם את אגרת הרישיון החוקית ולפעול כמפרסם כדי למצוא ולהשתמש ברישיון המו"ל שלך כדי להקליט ולמכור את השירים המקורים שלך בארצות הברית.

אם אתה כל כך נלקח מהרעיון להקליט את המוסיקה שלך באולפן ההקלטות של ריפר

שקול לשלם רישיון מסחרי. כאשר אתה מגדיר את אולפני ההקלטה הביתיים שלך להקלטת השירים שלך, יש לך גם את היכולת ליצור ולהפיק הקלטות קוליות מקצועיות. בדיוק כמו הדברים שציינתי במאמר זה, אם אתה משלם עבור מכשיר הקלטה קולית משלך (כגון מעמד למיקרופון, מעמד למיקרופון או מערכת מיקרופון), אתה יכול גם להגדיר את השיר שלך באולפן תקליטים. אם אתה מספיק טוב להקליט שירה משלך, אני יכול לשלוח לך את השירה שלך ולהיכנס לאולפן וסיימת. זכור שאחרי שתסיים את העבודה, יש לך אולפן הקלטות מותאם אישית משלך שאליו תוכל לגשת בכל שעה ביום או בלילה, שם אתה יכול לנגן ולהתנהג מבלי להזרים כל הזמן מזומנים לאולפני ההקלטה. אז עשיתי כל מה שצריך כדי להקים אולפן הקלטות Poor Mans, לכתוב שיר משלי מבלי לשבור את הקופה. 8 המכשירים הדרושים לך כדי להקים את האולפן הביתי שלך שיוכל להפיק רצועות מוכנות לרדיו.

אם אתה רציני בבניית אולפן הקלטות ביתי

אני ממליץ בחום להשיג מכשיר DAW ובקר שתואם את צרכי ההקלטה שלך. ניתן ב 100% להשיג הקלטה קולית נשמעת מקצועית, גם אם התקציב צפוף. ליצור אולפן משלך שבו תוכל להקליט ולהקליט שירים וצלילים משלך הוא צעד חכם, ואני מכנה את אולפן ההקלטות המסכן שלי. למרות שאני עדיין לא לגמרי מוכן לכתוב את השיר שלי, הקיים אולפן הקלטות משלי מקל עלי לתרגל ולפתח את כישורי הראפ שלי ולהתנהג בהם.

לא קשה להשיג רישיון מתאים למכירת שיר קאבר, וזה לא יקר במיוחד. גם אם שירי הכיסוי שלך מתנפחים להצלחה בינלאומית, יתכן שלא תוכל להרוויח תמלוגים מניצול ההקלטות שלך.

חשוב

אם אתה רוצה להקליט את השיר שלך ולהפיץ אותו להקלטה או להורדה, אתה זקוק לאישור של עורך השיר. בדרך כלל, ניתן לקבל רישיון בתעריף אחיד המאפשר להפעיל את העסק עם מוזיקה בבעלות קטלוג גדול של אמנים ואולפני הקלטה. אם שיר הכיסוי שלך יוצא רק בפלטפורמות סטרימינג, אינך זקוק לרישיון. כיסוי החומר או השיר של מישהו אחר אינו מהווה בעיה כה גדולה במהלך הופעות חיות, אך כאשר חברת תווית מרכזית משחררת אותו, עשויים להיות מעורבים מחברים רבים, שנותנים אישור להוצאתו באופן חוקי.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן