מה הוא קידום אורגני ?

זה מספק הזדמנות מדהימה לקדם את החברה והמוצרים שלך לקהל נאמן בחינם ולהצמיח את הרשת שלך באמצעות מדיה חברתית. שיווק מפה לאוזן, כגון המלצות והמלצות מהמנויים שלך, הוא הדרך היעילה ביותר להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלך (ובתמורה, לעסק שלך). המטרה העיקרית של שיווק אורגני היא לבנות מודעות למותג ולהתחבר לקהל שלך באמצעות תוכן חינוכי או בידורי. אסטרטגיית שיווק אורגנית מייצרת באופן טבעי תנועה לעסק שלך לאורך זמן, לא באמצעות מודעות בתשלום או פוסטים ממומנים.

שיווק אורגני לעומת שיווק לא אורגני או בתשלום

בעוד ששיווק אורגני שואף ליצור תנועה לאתר שלך לאורך זמן, שיווק לא אורגני או בתשלום משתמש בשיטות בתשלום כדי למקד, להגיע, למשוך ולהמיר את הקהל שלך במהירות. בדיוק כמו קידום תוכן בתשלום, קידום אורגני נועד להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיין התוכן השיווקי שלך. תכונות קידום אורגני ותשלום אלו מבטיחות מעורבות משתמש עקבית בכל עסק, וכתוצאה מכך תנועה מוגברת, שיעורי המרה גבוהים יותר, SEO טוב יותר ועוד. שש אסטרטגיות קידום תוכן אורגניות אלו יכולות להגדיל את התנועה של התוכן שלך, לשפר את הסטטיסטיקה של רכישת לידים, להגדיל את ההמרות ולשפר את מדדי ההכנסה העיקריים שלך.

כל קמפיין תוכן כתוב אורגני מתחיל באופטימיזציה למנועי חיפוש

בין אם המטרה שלך היא להגדיל את הקהל שלך, לבנות עוקבים נאמנים במדיה החברתית, או לפעול בצורה חיובית מצד קהל היעד שלך, שילוב של טקטיקות מדיה חברתית בתשלום ואורגנית ו-SEO יניב תוצאות. קבל את כספי השיווק שלך להגיע רחוק עוד יותר על ידי שימוש במאמצי השיווק החברתיים והאחרים הרגילים שלך כדי לקבוע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלך לפני פרסום זה כקידום מכירות. במקום לבזבז זמן על ניסויים בקמפיינים החברתיים בתשלום, התנסו בקמפיינים חברתיים אורגניים, בדוא"ל ובשיטות אחרות בחינם או בעלות נמוכה, והשתמשו בזוכים למודעות ומבצעים חברתיים בתשלום.

הן עבור פוסטים בתשלום והן עבור פוסטים במדיה חברתית רגילה

הקפידו לעקוב אחר ניתוח נתונים כדי לקבוע את הימים והזמנים היעילים ביותר לפרסום. אסטרטגיה אורגנית חזקה משפרת את הנוכחות והמוניטין המקוון שלך, בעוד שאסטרטגיה בתשלום מגדילה את טווח ההגעה והמודעות למותג שלך עבור קהל היעד שלך. למעשה, השקעת זמן ואנרגיה בפיתוח אסטרטגיית שיווק אורגנית היא אחד הצעדים החשובים ביותר שתוכלו לנקוט כדי להבטיח את ההצלחה ארוכת הטווח של הנוכחות הדיגיטלית של החברה שלכם. לחץ כאן אם תרצה ללמוד עוד על איך להצמיח את העסק שלך באופן אורגני עם שיווק אסטרטגי באינטרנט.

המשך לקרוא לקבלת טיפים כיצד לשלב טקטיקות אורגניות ותשלום

כדי למקסם את הצלחת קידום התוכן שלך. כדי להצליח בשיווק תוכן, בנה את המותג שלך על ידי תחילה יצירה וקידום של תוכן בעל ערך באופן אורגני, ולאחר מכן הוספת קידום מכירות בתשלום היכן שהגיוני לעמוד ביעדי החזר ה-ROI שלך בשיווק תוכן. אי אפשר למצוא את השילוב הנכון של קידום אורגני ותשלום עבור אסטרטגיית התוכן שלך בין לילה. זה יכול להיות מבלבל כשאתה חושב על איזה סוג של שיווק אתה צריך לשלם ואיזה סוג שיווק אתה צריך להמשיך ולפתח באופן אורגני.

מאמרי מערכת הם ללא תשלום והם דרך אורגנית נהדרת לפרסם את הסיפור שלך

עם שיווק אורגני, תיצור סוגים שונים של תוכן כדי להשאיר אנשים מתעניינים במותג שלך. המטרה היא באופן טבעי למשוך את הקהל שלך עם המותג או העסק שלך. המונח הוא אינטואיטיבי; ההגדרה של שיווק אורגני מתייחסת לפעולת שכנוע הלקוחות שלך להגיע אליך באופן טבעי לאורך זמן, ולא באופן מלאכותי באמצעות קישורים בתשלום או פוסטים מומלצים.

כלים בתשלום כגון פרסום עם קישורים מלאכותיים בתשלום נחשבים לשיווק לא אורגני

בעוד ששיווק אורגני מתייחס לכלים וגישות שאינם מסתמכים על אסטרטגיות שיווק בתשלום, בואו נהיה ברורים: הזמן אינו פנוי. עם המספר הגדול של חברות שמתחרות על תשומת הלב המקוונת והמורכבות של מגמות החיפוש והאלגוריתמים שמסתירים פוסטים אורגניים רבים מנקודת מבטו של קהל היעד שלך, תשלום עבור הקלקות יכול להיות השקעה מוצלחת. תוכן בתשלום במדיה החברתית זמין לקהל גדול מחוץ למנויים שלכם, אך שיטת קידום זו דורשת השקעה של כסף.

מדיה חברתית בתשלום יכולה לעזור להרחיב תוכן אורגני על ידי שימוש בכלי פרסום במדיה חברתית

כדי להגיע לקהלים. מודעות בתשלום זמינות הן במדיה החברתית והן במנועי חיפוש, כך שתוכל למקד אנשים בצורה מדויקת יותר באמצעות אותם ערוצים שבהם אתה משתמש לקידום אורגני. פרסום בתשלום פותח הזדמנויות שלא נמצאות בשיווק אורגני ומאפשר קמפיינים לשיפור חווית הלקוח, כמו מיקוד מחדש של לקוחות שהתעניינו אך טרם קנו.

עם שיווק אורגני, אתה יכול להביא מבקרים לאתר שלך, אשר בתקווה יהפוך בסופו של דבר ללקוחות משלמים. אסטרטגיה אורגנית מושכת באופן טבעי לקוחות לעסק שלך לאורך זמן.

באופן אידיאלי

כשאתה יוצר תוכן אורגני, אתה רוצה לפגוש את הלקוחות שלך באשר הם, בין אם הם גולשים במדיה חברתית או פונים למנוע חיפוש כדי לענות על שאלות נפוצות. כדי למקד נכון את הפוסט הרגיל שלך, תרצה להשתמש בפוסטים, בתמונות ובקריאות לפעולה שהכי הגיוניים לקהל זה. בעוד שכוח המיקוד של מדיה חברתית בתשלום אינו מוטל בספק, משווקים צריכים להיות מודעים לכך שמשתמשים חברתיים שונים מהלך הרוח של משתמש המבצע שאילתת חיפוש עסקה ועליהם להשתמש בו כדי להתאים אישית את ההודעות שלהם.

הבנת ההבדל בין שיווק אורגני לשיווק בתשלום יכולה להקל עליך להשיג את יעדי השיווק הכוללים שלך ולעזור לך לקבל החלטות טובות יותר לגבי סוג האסטרטגיה השיווקית המתאימה לעסק שלך

קידום אורגני ובתשלום עובדים יד ביד על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר מהקמפיינים השיווקיים שלך לעסק המנעולן שלך. אם לחברה שלך אין תקציב ליישם אסטרטגיית מדיה חברתית בתשלום אמיתי, נסה להתמקד בגישה אורגנית.

אם תוכל להפריש את הזמן והמשאבים

כדי להגיב באופן עקבי לרוב (אם לא כל) בקשות הלקוחות, אז תקבל החזר טוב יותר על ההשקעה האורגנית שלך במדיה החברתית. מדיה חברתית אורגנית כוללת פוסטים שנמצאים בדף הפרופיל של החברה שלך וניתן לצפות בהם על ידי הקהל שלך ללא מודעות בתשלום. פרסום פוסטים קבועים ברשתות החברתיות הוא חינמי ומשמש בדרך כלל למשיכת עוקבים ואנשים שאיתם אתה רוצה לשתף את המידע שלך.

עם זאת

אתה יכול להשתמש בקמפיינים חברתיים בתשלום כדי להצמיד את הפוסטים העיקריים ששיתפת באמצעות פוסטים רגילים. לדוגמה, אם חברה הייתה מעורבת במשבר חברתי (תחשוב על פולקסווגן ומשבר הפליטות), המידע שסיפקת לאנשים שפנו אליך יכול לשמש כחלק מתוכנית שיווק חינוכית רחבה יותר עם מודעות בתשלום כדי להרחיב את טווח ההגעה של ההודעה. לדוגמה, אם התוכן שלכם נמצא בראש המשפך והמטרה היא לקבל זרם של פוסטים וצפיות מחדש, סביר להניח שתרצו להשקיע את החלק בתשלום של הקידום שלכם בהעצמה חברתית.

אם קטע תוכן לא עובד בקידום אורגני

סביר להניח שמודעות בתשלום לא ישמרו אותו. בעוד שמשווקים רבים נוקטים רק בגישה אורגנית לקידום התוכן שלהם בשלב זה או אחר, רובם מבינים בסופו של דבר שהם יקבלו את התוצאות שהם רוצים רק באמצעות קידום בתשלום. ברוב המקרים, תוכן שיווקי אורגני לבדו אינו מוביל למכירות ישירות, מה שעלול להפוך את מאמצי השיווק הנכנס שלכם לפחות בעלי ערך.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן