כרטיסי ביקור מעוצבים

אחת הגישות הפשוטות והמתעלמות ביותר היא השימוש בצבעים עזים ומושגים מצחיקים. טקסט אפור בהיר, ורוד או טקסט חיוור אחר על רקע לבן אולי נראה מעצבים גרפיים אומנותיים, אך בגדלי הגופנים הקטנים המשמשים בכרטיסי ביקור, זה יכול להיות קשה לקריאה. שימוש בשילוב צבעים שגוי או בצבעים שאינם מתאימים למותג שלך יכול להשפיע בצורה הפוכה ולהדוף לקוחות.

זה לוקח רק כמה כתמי צבע שובבים להפיח חיים בפנים ולחייך

היתרון של אסתטיקה זו הוא היכולת שלה לגרום לך לחייך. אם העסק שלכם מהנה וחסר דאגות ואתם רוצים לבלות יום נחמד, סגנון עיצוב כרטיסי ביקור שמתחבר ללקוחות אוהבי כיף הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. כרטיסי ביקור מוטבעים בשחור לבן, למשל, הם עיצוב ייחודי לאותיות שמופיע במתנות מעצבים וסמלי לוגו.

אם אתם מחפשים רעיונות נוספים לכרטיסי ביקור תלת-ממדיים חותמים

כרטיס ביקור תלת-ממדי זה שתוכנן על ידי חברת רהיטים ייתן לכם השראה נחוצה בהדפסת אותיות. זו דוגמה כיצד להפוך את המפות שלך לאינטראקטיביות ומושכות. התבונן במפה הבלתי בולטת אך הבלתי נשכחת מסטודיו לעיצוב פנים.

הכינו את כרטיס הביקור האישי שלכם היום עם יצרן כרטיסי הביקור החינמיים שלנו

ניתן להתאים אישית למעלה מ -1,000 עיצובים של כרטיסי ביקור עם צבעים, גופנים, טקסט ופריסות. אנו מציעים מגוון מלאי נייר בעוביים שונים ואפשרויות ציפוי לבחירה.
לפרטים מורחבים בנושא של כרטיסי ביקור מעוצבים באפשרותך לגלוש לאתר digitalbcard.co.il

בחר מתוך שלוש קופסאות קרטון עבות ועמידות שנראות ומרגישות מקצועיות

ברגע שאתה מכיר את Adobe Photoshop ו- Illustrator, אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שאתה מבצע את עיצוב כרטיסי הביקור שלך היא להשתמש בתבניות כרטיסי ביקור של Envato Elements. תבניות מעוצבות היטב של כרטיסי ביקור הן חיוניות מכיוון שהן יכולות לחסוך לך זמן ומאמץ יקר בעת עיצוב כרטיס ביקור מאפס.

דוגמה מצוינת לתבנית מעוצבת היטב של כרטיסי ביקור מתאימה לכל סוגי חברות הבריאות והבריאות כגון מכוני ספא

עיסויים, אולפני יוגה וכו '. כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי הכרחי, במיוחד אם אתה מנהל עסק מקומי. להלן 9 טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור ליצירת כרטיסי ביקור למראה מקצועי המסייעים ללקוחות לזכור אותך.

כרטיסי ביקור יעילים הם כלי רב עוצמה לספר את סיפור המותג שלך ולהשפיע על הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים

חשוב שתבין את העיצוב של כרטיסי ביקור מכיוון שהם מתקשרים על מה העסק שלך מייצג, יעזרו להפריד את העסק שלך מהתחרות ולעודד לקוחות פוטנציאליים או לקוחות ליצור איתך קשר. בדוק את חמשת הטיפים האלה ליצירת כרטיסי ביקור רוצחים עבור פרילנסרים ועסקים קטנים עם פחות מומחיות בעיצוב, וספר לנו בתגובות מה תוכל להוסיף למודול כרטיסי ביקור 101.

ריכזנו רשימה של מושך את העין דוגמאות לכרטיסי ביקור שיעניקו לכם השראה ויעזרו ליצור רושם מתמשך

הזן את הדוא"ל שלך כדי לקבל ספר אלקטרוני בחינם עם כרטיס הביקור שלך, טיפים ליצירה, משאבים פופולריים ומבצעים מזדמנים (תוכל לבטל את הרישום בכל עת).

כרטיס הביקור שלך צריך להכיל לפחות את שם החברה שלך

שם משפחה ושם משפחה, כותרת, שיטת יצירת קשר מועדפת (מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכו '). אם יש לכם מקום בגב הכרטיס (או אם אתם רוכשים כרטיס ביקור מקופל), אתם רוצים להוסיף רשימת שירותים, מוצרים, תמונות, מבצעים והנחות מיוחדות, כמו גם עובדות אישיות ותעשייתיות מהנות.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן