כל מה שצריך לדעת על רפואת שיניים

באיחוד האמירויות

תפריט

ביטוח שיניים לחולי איחוד האמירויות

לאיחוד האמירויות הערביות קיימות כיום מספר אפשרויות שונות לביטוח שיניים לגולים ולתושבי איחוד האמירויות. רוב תוכניות הביטוח מסוג זה מספקות טיפול הן בעבודות שיניים והן בבעיות רפואיות כלליות, ולכולן יש עמלות חודשיות או שנתיות שיכולות לנוע בין אפס למאות דולרים.

עבור גולים במרחב הציבורי, שירותי הבריאות באיחוד האמירויות הינם מקיפים וחופשיים למדי. זה כולל את כל מגוון השירותים הרפואיים הכלליים בבתי חולים ומרפאות ציבוריות גדולות מבלי לדאוג לתשלומים או טיפולים נוספים מחוץ למה שכבר יכוסה על ידי ספק הביטוח הרפואי שלהם.

למרות זאת, עבור אותם תושבים גולים שבוחרים ללכת ללא ביטוח רפואי, או שבוחרים לא להיות מכוסים או מבוטחים באמצעות תוכנית הבריאות של המדינה המארחת שלהם, עליהם להיות קשובים להפליא לצורך בטיפול שיניים.

מה זה מכסה?

מאחר ואיחוד האמירויות אינן מציעות כיסוי שיניים באמצעות תוכנית הבריאות הלאומית שלה, על גולים לכסות את בריאות השיניים שלהם מחוץ למדינה בעזרת תוכניות שיניים פרטיות מחו"ל או ממערכת הבריאות של איחוד האמירויות, או הכיסוי שמציעה חברת הביטוח הרפואי שהוקצה להם באמצעות השלטון המקומי.

למרות שרוב האנשים במרחב הציבורי מכוסים, יש אוכלוסייה גדולה שלא כי אין להם כיסוי אליהם.
כדי לראות עוד פרטים מורחבים בתחום של ביזאפ כדאי לבדוק כאן: bizzapp.co.il

ישנם שני סוגים של תוכניות לביטוח שיניים המוצעות על ידי ספקי שיניים פרטיים באיחוד האמירויות-קופת חולים (בתנאי המעסיק, כאשר העובד רוכש את הביטוח ישירות משכר העבודה) ו- PPO (מסופק על ידי המעסיק, שם העובד רוכש את הביטוח באמצעות מתווך).

יש גם אפשרויות HSA (השתתפות עצמית גבוהה/תשלום עצמי) ו- PAS (השתתפות בכל הצוות), וניתן לקבל כיסוי באמצעות ספקי ביטוח גדולים, כולל, Humana, Bupa ו- Al Tawazan ביטוח.
לעוד פרטים נוספים בתחום של בראל לייף וכל מה שצריך לדעת על רפואת שיניים נא לבקר ב- barellife.co.il

למידע מורחב בנושא של כל מה שצריך לדעת על רפואת שיניים ונס קולג עליך לגשת לאתר ness-college.co.il

בעוד שתוכניות ביטוח שיניים כמו אלה שהוזכרו לעיל מוצעות מחוץ למדינה, אפילו שירותי שיניים הניתנים באמצעות ביטוח רפואי כפופים לכך שספק הביטוח הרפואי שלך יהיה חלק מהתוכנית שלך.

מה לחפש?

לפני שתבחר להירשם לתכנית שיניים, ישנם מספר דברים שכדאי לך לקחת בחשבון ולעשות את המחקר שלך לגבי כל תוכנית ביטוח רפואי.

אחד הדברים הראשונים שתרצה לעשות הוא לוודא שיש לך סוכן לעבוד איתו. אדם זה יכול לעזור לך למצוא רופאים שיש להם חוזים למתן טיפול שיניים לתוכנית ביטוח.

לאנשים המתגוררים בחו"ל ללא סוכן, או לאנשים המתגוררים במקום ללא תוכנית ביטוח רפואי, תצטרך למצוא רופאי שיניים עצמאיים שיוכלו לעבוד עם ספק הביטוח שלך.

בנוסף, תרצה לוודא שתאסוף עותק של החוזה של ספק הביטוח שלך הקובע את מגבלות הפוליסה עבור כל אחד מהשירותים שהם מכסים, ואת תנאי הכיסוי הספציפיים לשירותים אלה.

זה חשוב מכיוון שלא יהיה כיסוי לטיפולים שאולי לא תבין שבחוזה כתוב שלא תוכל לקבל תשלום עבורם וכן חיובים נוספים, כולל אך לא רק טיפול חירום, שתלים, כתרים, גשרים. ומגוון רחב של רפואת שיניים כללית.

לרוב תוכניות ביטוח השיניים יש כיסוי ספציפי מאוד. באופן כללי, קופות החולים ותכניות ה- HSA יכסו את כל שירותי הספק אחד, ו- PPO כמו תוכניות PAS יכסו את כל שירותי רופאי השיניים המרובים בתחום אחד.

עם זאת, בכל הנוגע להליכים וטיפולים ספציפיים כגון סתימות, גשרים, שתלים או עבודות יישור שיניים, גבולות רוב החברות גבוהים מאוד, מה שיכול להגביל את מה שאתה יכול להרשות לעצמך.

דבר נוסף שתרצה לשים לב אליו לפני שתבחר להירשם לתכנית הוא הסכום בהשתתפות עצמית שתצטרך לשלם מתוך

עבור פרטים מורחבים בנושא של מי לא כאן 360 ניתן לגלוש לאתר milokan360.co.il

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן