יעדים מיוחדים ומתאימים לטיולים רגליים למבוגרים

חווית טיול ייחודית מחכה למבקרים בכל דרגות הקושי, שם הערוצים המפורסמים של האזור מזמינים אתכם לטייל לאורך אגמים, בריכות ונהרות ציוריים. אחת ההליכות הפופולריות ביותר היא לשלושת המפלים, 90% מהם נמצאים בעמק. פחות משתתפים מתוכננים לטיולים למרחקים ארוכים, אך הזדמנות ייחודית לטייל למרחקים ארוכים באחד המקומות היפים ביותר באמריקה.

אחת ההליכות האטרקטיביות ביותר היא למפל ההיג'י, שהוא טיול של 1.5 ק"מ בשביל יער עם מפל בסוף. לא משנה איזה סוג מטיילים אתם, פארק המדינה הזה הוא גם מקום נהדר לטייל בו עם ילדים, גם אם אתם מתכננים הרפתקה משלכם.

טיולים בפארק הלאומי ציון מציעים נופים נהדרים של הרי הסמוקי הגדולים, הגרנד קניון ומדבר יוטה. ישנם הרבה טיולים קטנים ונהדרים המציעים מגוון נופים ונותנים רושם טוב על משמעותם של טיולים בגן הלאומי ציון.

אם אתם מחפשים נוף עוצר נשימה של קניון ציון

הטיולים הנופיים הללו אינם קשים מדי ומתאימים לכל הגילאים ולמצב הגופני. גם אם אתם לא ממש אוהבים לטייל או מתקשים, אתם עדיין יכולים ליהנות מנופים עוצרי נשימה של ההרים. ישנם הרבה מסלולי טיול מדהימים בגאורגיה, שכן ישנם כמה הרים יפים באזור. תוכלו ליהנות ממגוון מסלולי הליכה, כולל שביל הרי העשן הגדולים, שביל האפלצ'ים ושביל ג'ורג'יה.
עבור עוד פרטים מורחבים על טיולים למבוגרים כדאי להעיף מבט ב- milav.org.il

לפארק הלאומי יוסמיטי יש כמה טיולים טובים בארה"ב

וחצי כיפה היא במקרה אחד מהם. הטיול קשה כמו שהוא מתגמל, אבל הוא באמת לא טיול בפני עצמו, אלא טיול נופי. הפסגה ממוקמת בגן הלאומי קושצ'יושקו והיא נגישה מאוד ועליה מטפסים אנשים רבים בחודשי הקיץ. טיול זה יכול להיחשב לאחד מהטיולים הטובים ביותר בקולורדו, עם הנוף הנופי של הרי הרוקי ונהר הקולורדו.

אם אתם מחפשים סיור רגלי באספן

עיינו במדריך שביל West Rim. קמפינג פראי מותר באזור עם אישורים, ואוהלים מפוזרים מותרים באזורים מסוימים. אם אתם מצפים להרפתקה בשממה בת מספר ימים, שביל האגם האמריקאי יכול להיות גם גמיש וגם מהנה. הוא גם גמיש ובחירה טובה לטיול למרחקים ארוכים או לטיול קמפינג לטווח קצר, כך שאם אתם מחפשים טיול באספן, זהו זה. שביל האגם האמריקאי יכול גם להפוך להרפתקה במדבר רב-יומית; הוא גם גמיש, אך הבחירה הטובה ביותר מבין כל מסלולי הטיול בקולורדו, עם נוף מרהיב של הרי הרוקי ונהר קולורדו.

התחל באחד השבילים הבאים וראה מה אתה חושב; תוכלו למצוא את הטיולים הטובים ביותר בציון

החל מאומץ וקל. במקום ללכת למקום מסוים, פשוט צעדו בדרך המועדפת עליכם ומצאו מקום (רצוי מחוץ לכביש) לשבת ולצפות בו. אתה יכול לעשות כמה שיותר מהשבילים האלה ביום אחד בטיול, אז נסה את עצמך בעצמך. במקום להדריך מטיילים למקום מסוים, פשוט בחרו את השבילים המועדפים עליהם, מצאו מקום / ים (באופן אידיאלי מחוץ לנתיב), לישיבה ולצפייה. ראה מה הם חושבים ונסה כמה מהם בעצמך, התחל בדרכים המפורטות להלן.

הטיול לטומאלס פוינט הוא קו חוף משופע ועוצר נשימה שתתהו אם אתם באמת מטיילים באירלנד, ולא בקליפורניה.

המקום הזה, המשלב תרבות אקזוטית והיסטוריה מרתקת של טורקיה, מושלם להרפתקאות תרמילאים והוא אחד הפארקים הלאומיים הטובים ביותר לביקור באפריל. למידע נוסף לאן ללכת באביב, עיין ברשימת המקומות הטובים ביותר לביקור בחודש מאי.

אני מקווה שמדריך זה לטיולים הטובים בארה"ב עזר לך ובעיקר שהוא נתן לך השראה לבצע כמה (אם לא את כל) הטיולים האלה

אתרי גן לאומיים רבים מכילים קישורים לשבילים המעריכים אורך, גובה וקושי. אז עשה את המחקר וודא שאתה יכול למנות כמה שיותר פארקים לאומיים בפוסט בבלוג זה.

נחיתה של אנג'ל

היא המקום הראשון ברשימת הטיולים הטובים ביותר שלי ביוטה. זהו טיול יפהפה הידוע כאחד מיעדי הטיול האהובים עלי בארצות הברית. כאן תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על טיולים בגן הלאומי ציון, ממסלולי הטיול הפופולאריים ביותר ועד לטיולים הרגליים הקלים, הנופים והמאתגרים ביותר בפארק כולו.

עדיין ניתן לחקור את כל רכסי ההרים באזור זה מבלי לחצות שבילים עם מטייל אחר

מה שהופך אותו לאחד מיעדי התרמילאים האהובים עלי בארצות הברית. ישנם הרבה מסלולי הליכה נהדרים באספן, קולורדו, כמו גם מגוון מסלולי אופני הרים, אז בנה את הרפתקת הטיולים שלך באספנים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן