חתימת תצהיר מול נוטריון

אם שמו של ההצהרה מוזכר בתצהיר (של מי שהצהיר), עליו לחתום על התצהיר בנוכחות הנוטריון. בסיום על הנוטריון לערוך הצהרה כי התצהיר הוגש לו על ידי תצהיר.

 

כדי להיות מותר, תצהיר חייב להיות מאושר בפומבי על ידי נוטריון. על הנוטריון למלא אישור נוטריוני, מה שנקרא Jurat, המצורף לתצהיר על מנת להישבע או לאשר כי ההצהרה ניתנה. נוטריוניזציה היא סוג הנוטריון הנפוץ ביותר, אך היא חלה על מעשים, תעודות נאמנות, מתקנים ועוד סוגים רבים של מסמכי מקרקעין כל עוד הם נשבעים על ידי הנוטריון, כגון תצהירים והצהרות.

על הנוטריון להביע שבועה משפטית על כך שלא יאמת את המסמך וכי הנוטריון יעיד כי המסמך חתום על ידי הגורם הרלוונטי

אם החותם מעביר את המסמך החתום לנוטריון באמצעים אלקטרוניים כגון דואר אלקטרוני או פקס, יש להעביר את המסמך הנוטריוני כאילו היה זה צוואת החותם. ראיות הן האמצעים שבהם אישור הנוטריון על מסמך כולל הצהרה המציינת את מהות הפעולה הנוטריונית ומציינת כי המעשה הושלם.

ההסמכה האלקטרונית עומדת בחלק מהדרישות של אישורים אחרים

כגון הדרישה שהחתום יופיע בפני הנוטריון ויאשר את המסמך. עם זאת, קיים הבדל חשוב בין שתי הדרישות הללו לצו הוצאה לפועל לבין צו צוואה על כך שנוטריון חייב לאשר, לחתום, להחתים או לאטום מסמך חתום על הנייר והמסמך חייב להכיל את החתימה המקורית של החותם. שטר נוטריוני בשבועה, לעומת זאת, הוא כאשר חותם "נשבע" לנוטריון כי ההצהרה שהוא מסר על המסמך (למשל בתצהיר) היא נכונה.

לאחר השלמת כל הפרטים החשובים של התצהיר הכללי

יש לאמת את המסמך כאשר אתה מופיע באופן אישי בפני נוטריון מטקסס. אישור נוטריוני הוא כאשר צילום של תעודת בית הספר המקורית מחזיק בעל התעודה על התצהיר על הצילום בנוכחות נוטריון. הנוטריון חותם על התצהיר וחותם אותו כדי להפוך אותו לרשמי.

נוטריון בטקסס מאמת את זהותך וקובע כי חתמת על התצהיר הכללי. הנוטריון יבקש גם זיהוי תמונה כדי לוודא שאתה האדם שהמסמך מאמת את חתימתו. כעד, אתה חותם על עותק לא חתום של המסמך על מנת שהנוטריון יוכל להשוות את חתימתך לזה עם המקור.

במקרים מסוימים

נוטריון יכול לאשר עותק לא חתום של מסמך שאינו צריך להיות מאושר על ידי המקור. אם הנוטריון סבור כי מותר לאשר את חתימתו של אדם שאינו נוכח כעד בחתימה על החתימה, או שהוא עשוי להישבע כי אדם אחר חתם על החתימה. החתימה או השם בתצהיר עשויים להכיל תעודה של הדיקן או הנוטריון או החותם, שיאמת את החתימה כדי לראות איזה סוג של אישור נדרש.

הסוכנים צריכים להיות מודעים גם לכך שהלוואות מסוימות עשויות להכיל חתימה ותצהיר שאינו דורש אישור נוטריוני

במקרים רבים, יש לאמת חתימות על מסמכים שונים על סמך התאמת המסמך המבוקש, עד כמה התביעה מכבידה על הסוכן, גילוי או תגובה של עדים המופיעים בתצהיר או אם אין לחתום גישה קלה לאדם נוֹטָרִיוֹן. חלק מהמסמכים עלולים להיסרק על ידי צד שלישי המכונה "נוטריון" כדי לאמת את זהותך כעד לפני שתחתום על המסמך, אשר במקרים מסוימים עשוי לדרוש ממך להישבע או לאשר שהעובדות הכלולות נכונות.

תצהיר

הוא הצהרה בכתב שבה אתה נשבע שמשהו נכון מול נוטריון או פקיד אחר שמונה על ידי המדינה שלך להביע שבועה להעיד על אמיתות החתום או העד. זהו מסמך או הצהרה כתובה המוגשת לבית המשפט כתצהיר או ראיה. תצהיר נוטריוני הוא תצהיר שבו אתה נשבע בפני נוטריון שהתכנים נכונים.

בעת ביצוע תצהיר

תצהיר או סוג אחר של מסמך ראיות, עליך לחתום על המסמך עם אישור מסוג זה על ידי שבועה או אישור שההצהרות במסמך נכונות. התצהיר מכיר בכך שחתימת המסמך למטרה המיועדת וחתימתו על התצהיר, המסמך מאושר על ידי נוטריון והופך לתצהיר. תצהיר ניתן להגיש רק בעונש שקר אם נוטריון, פקיד ציבור או ציבור מוסמך לשבועה, יישבע את השבועה לחותמים ולעדים לחתימת התצהיר ויאשר את התצהיר על ידי הצבת חתימתו הרשמית ו חותם על התעודה הנוטריונית שהושלמה (נקראת גם Jurat).
למידע נוסף על חתימת תצהיר מול נוטריון נא לבקר ב- notaryon-online.com

ג'וראט הוא אדם הנושא שבועה או תצהיר בפני נוטריון. על פי התקן הסטטוטורי, חבר מושבעים אינו מוסמך עד לבקשת מידע נוסף מהנוטריון. רשמו את המדינה והמחוז שבהם נדרש תצהירכם ואת שמו של האדם המגיש את התצהיר, אשר נקרא התצהיר.

של הקוד הפיננסי של טקסס קובע כי נוטריון אינו נכלל מאישור נוטריוני על מסמך אם הוא בעל מניות, מעורב בהעסקת נאמן או חברה במדינה או בעל אינטרס עסקה בסיסית. אתה יכול לקבל תעודה רשמית של מסמכים כפופים המאושרים על ידי יחידת האימות הציבורי של נוטריון בטקסס. אם אתה צריך לאשר תצהיר, פנה לנוטריון אחר שייקח בחשבון את הצרכים שלך.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן