השכרת מכונת סוכר

במידה והספק אינו נוכח ואינו מקבל את ההפצה, אין הגבלה על הסכום שהוא יכול לגבות מכם. לא כל התערובות או הטעמים המוצעים על ידי סופרמרקטים/חנויות מקומיות מתאימים למכונות המושכרות מ- Party Time Machines. התקשר אלינו כדי לקבל מידע נוסף על תהליך הבדיקה. אם אתה משתמש במוצרים, תערובות או ניחוחות לא מאושרים במכונות שלנו ללא אישור של Party Time Machines, הם עלולים להיפגע.

אנא קרא את הוראות השימוש לפני השימוש ופעל לפי הוראות הניקוי לפני החזרת המכונה

תודה שהשכרת את מכונת צמר גפן מתוק של עידנ'ס מבית. השכרת מכונת צמר גפן מתוק למסיבה או אירוע תהיה מתנה נהדרת לאורחים שלכם כמו גם עזרה בגיוס כספים. מכונות השכרת צמר גפן מתוק שלנו הן הפתרון המושלם לערבי סרטים.

המכונות קלות לשימוש ותהיה לך צמר גפן מתוק תוך שניות פשוט על ידי הוספת צמר גפן מתוק שלנו. כל החומרים המתכלים להשכרה של מכונות צמר גפן מתוק מגיעים ארוזים מראש כך שאין צורך למדוד או לערבב סוכר.

המכונות האוטומטיות שלנו במחיר תחרותי מאוד

ואנו מציעים משלוח, התקנה ואיסוף באזור הארץ . שוכרת גם מכונות אוטומטיות לממכר מרגריטה. מכונות אוטומטיות לממכר משקאות קפואים של איי בריז הן הבחירה המושלמת למסיבה או לאירוע הבא שלך באזור הסוכר לנד.

מכונות המשקאות הקפואים שלנו מאפשרות לך להכין מרגריטות חלקות או כל משקה קר אחר. ב-Canyon Party Rental תוכלו לשכור אחת ממכונות הפופקורן שלנו לערב סרטים. מכונות גלגול קונוס השלג שלנו קלות לשימוש וקלות להזזה.

לאחר שהחלטתם על מכונת סוכר ותקופת ההשכרה הדרושה לכם

נבצע הזמנה למשלוח או איסוף מהחנות ליום ולשעה שתבחרו. בבוא היום, אחד העובדים הידידותיים שלנו יספק את מכונת הסוכר, או שתוכל לאסוף אותה מהמחסן שלנו, בהתאם לאופציה שתבחר. לאחר שתסיים את ההשכרה, תוכל להשאיר אותה או שנאסוף אותה ביום ובשעה שתבחר.

אנו יכולים גם לספק חומרים מתכלים נוספים בעלות נוספת

כדי להקל על חייך. אנו מוכרים, משכירים ומשכירים ציוד למכונת סוכר, כמו סוכר ומקלות עץ,אנו עם לא מעט מכונות במלאי, אנחנו בדרך כלל מסיימים אותן רק בסופי שבוע בחודשים מאי, יוני ובחלק מהחגים.

אנו מספקים שירותי השכרת מסיבות לכל סוגי החגיגות

החל מחתונות, אירועי בית ספר וימים פתוחים של מועדון ספורט ועד ירידים. אנחנו יודעים שכשאתם עורכים מסיבה או אירוע מכל סוג, השכרת בית מתנפח ב-עידנ'ס היא דרך בטוחה להצליח ולגרום לכל אחד במסיבה לחייך. תסתכל על החבילות שלנו וראה כמה אתה יכול לחסוך על ידי הוספת סירה מתנפחת להשכרה בזיכיון שלך. ההזמנה שלכם כוללת גם מגוון אביזרי צמר גפן מתוק: קונוסים חד פעמיים, צמר גפן מתוק, שקיות ניילון ועוזר במדים שמכין צמר גפן מתוק ורוד מסתחרר לכל המסיבה.

אנחנו יכולים לתכנן איתך מסיבה

אז תן לנו לתכנן את המסיבה הבאה שלך. השכרת מכונת סוכר, מלבד מכונת שערות סבתא, יש מכונות מזון נוספות שיכולות להתאים לאירוע שלך

יש לנו גם מכונות שיכולות לבשל ולעצב את כל המנות הטעימות הללו לחוויה לילית קולנועית אותנטית באמת

יש לנו מגוון מכונות מזון ואנו מאמינים במרכיבים אמיתיים, וזו הסיבה שהתערובות שלנו עשויות עם 100% סוכר קנים טהור והן ללא סירופ תירס עתיר פרוקטוז. עבור הטעמים הפופולריים ביותר שלנו, אנו משתמשים במרכיבי פרימיום, כולל פירות אמיתיים, דבר נדיר בתרכיזי טעם מרגריטה.

לכן

הוא ללא גלוטן, ללא חלב/ללא חלב, ללא בוטנים, ללא אגוזים, ללא סויה, ללא ביצים, ללא רכיכות וללא דגים. מרשמלו, מרשמלו, מרשמלו או מרשמלו הם כדורי סוכר גדולים בעלי צבע עז הנאכלים ישירות על מקל.

למכונת הכנת צמר גפן מתוק

מחברים את המייצב באמצעות הקליפים בתוך הקערה (זה יאפשר לסוכר ליפול על רשת המסך). מניחים את בועת ההגנה על החוטים על הקערה.

ודא ששני המתגים בחזית המכונה נמצאים במצב OFF

סובבו את הראש ידנית לפני הפעלתו כדי לאזן את הסוכר. לפני כיבוי, ודא שהמכונה פעלה מספיק זמן כדי לרוקן את כל הסוכר שהונח בה. נקה את חלק המתכת של מנוע המכונה והנח את המכונה במקום יבש.

נקו היטב את קערת האלומיניום

כדי לוודא שלא נשאר עליה סוכר או על הרשת. בעזרת הכוס שסופקה עם המכונה, פשוט הוסף כמה טיפות של צבע מאכל לסוכר. אם החוט לא נדבק לקונוס, החלק את הקונוס ליד קצה הסיבוב כדי לאסוף את המתנע של הסוכר המומס.

אם החוט לא נדבק לקונוס

החלק את החרוט ליד החלק העליון של הסביבון כדי לאסוף חלק מהסוכר המומס כך שהחוט יידבק. אם הוא לא נדבק היטב, הקש על קונוס הסוכר הלח בחלק העליון של החלק העליון עם קונוס ונסה לסובב את הקונוס לדמות שמונה כדי ליצור קונוס צמר גפן מתוק מאוד. יוצקים את הצמר גפן מתוק לתוך מיכל המאפשר לאסוף מנות באמצעות כף המתכת המצורפת (אלו כפות הגשה בודדות, כך שתוכלו לשלוט בגודל הקונוס המוגמר בהתאם למידת המלאה של הכף). מיכל טיפוסי של 1/2 ליטר צמר גפן מתוק הוא 60-70 מנות, תלוי בגודל הקונוסים.

כאשר שמים סוכר במכונת מרשמלו

החום ימיר את הסוכר המוצק לצורה נוזלית. כאשר הוא מתחמם, גם הראש יסתובב, וידחף סוכר נוזלי דרך החורים הקטנים בכוח צנטריפוגלי. 

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן