רעיון 1: "ערב מיקס תרבותי"
דמיין ערב שבו הסטנד-אפ פוגש את מגוון התרבויות בישראל. "ערב מיקס תרבותי" יהיה אירוע
קומדיה ייחודי המאחד קומיקאים מרקעים שונים כדי לשתף את נקודות המבט המצחיקות שלהם
על כור ההיתוך הישראלי כמעין מופע סטנדאפ משותף.
מבנה האירוע:
- מופע פתיחה: קומיקאי ישראלי מוכר פותח את הערב, קובע את הטון עם בדיחות על חוויות ישראליות נפוצות
– מסיפורי שירות צבאי ועד ויכוחים על חומוס. - זרקור תרבותי: כל קומיקאי מייצג קבוצה תרבותית שונה בישראל, כמו ישראלים ממוצא אתיופי, ישראלים ממוצא
רוסי, יהודים מזרחים וערבים-ישראלים. כל אחד מקבל 15 דקות לשתף סיפורים
ותובנות מצחיקות מנקודת המבט הייחודית שלו. - קטע אינטראקטיבי: הקהל מעורב באמצעות "חילופי בדיחות תרבותיות", שבו המשתתפים יכולים להגיש
אנקדוטות תרבותיות מצחיקות משלהם, והקומיקאים קוראים ומגיבים להן בשידור חי
על הבמה. - מופע סיום: קומיקאי פופולרי מסכם את הערב, מקשר בין הסיפורים המגוונים לנושא אחיד על היופי
וההומור שנמצאים בגיוון התרבותי של ישראל.
גישת שיווק:
- קמפיין מדיה חברתית: קטעים קצרים מהמופע של כל קומיקאי משותפים בפלטפורמות כמו אינסטגרם וטיקטוק,
מדגישים את הגיוון וההומור. - שיתופי פעולה: שותפות עם ארגונים תרבותיים ושגרירויות לקידום האירוע ומשיכת קהל רחב.
- כרטיסים מוקדמים: הצעת כרטיסים מוזלים למזמינים מוקדם, לעידוד פרסום מפה לאוזן.
רעיון 2: "סדרת קומדיה על הגג"
הוצאת הסטנד-אפ מהמועדון המסורתי אל גגות תל אביב. "סדרת קומדיה על הגג" היא אירוע
לאורך כל הקיץ שבו כל הופעה מתקיימת על גג אחר, מציעה נופים מדהימים ואווירה
ייחודית.
מבנה האירוע:
- מקומות פופ-אפ: כל מופע נערך
על גג אחר, מברים אופנתיים ועד בנייני דירות רבי קומות, מעניק לכל אירוע
תחושה רעננה ומרגשת. - כישרונות מקומיים: התמקדות בקומיקאים עולים שמביאים חומר ואנרגיה טריים. כל מופע מציג 3-4 קומיקאים, עם
שילוב של מבצעים מנוסים ופנים חדשות. - ערבי נושא: נושאים יכולים לכלול "לילות תל אביב", "אסונות דייטים", "צרות
במקום העבודה", ועוד, מאפשרים לקומיקאים להתאים את המערכונים שלהם לנושא
הערב. - חוויה אינטראקטיבית: חברי הקהל יכולים להשתתף ב"צליית גג", שם הם מגישים בדיחות משלהם על הנושא,
והטובות ביותר מוקראות על ידי הקומיקאים.
גישה שיווקית:
- מראה ויזואלי: השתמשו בנופי הגג המרהיבים בחומרי הפרסום, שתפו תמונות וסרטונים שמציגים את המיקום הייחודי.
- שיתופי פעולה עם משפיענים: שתפו פעולה עם
משפיענים ובלוגרים מקומיים כדי לקדם את הסדרה, והציעו להם כרטיסים חינם
בתמורה לפוסטים ברשתות החברתיות. - זמינות מוגבלת: צרו תחושה של
בלעדיות על ידי הגבלת מספר הכרטיסים לכל אירוע, עידוד מכירות מהירות ויצירת
באזז סביב הסדרה.
קונספט 3: "קומדיה בפארק"
"קומדיה בפארק" מביאה סטנד-אפ קומדיה לחללים פתוחים, יוצרת חוויה רגועה בסגנון
פיקניק. קונספט זה משלב את השמחה של מפגשים בחוץ עם הבידור של קומדיה חיה.
מבנה האירוע:
- במה פתוחה: הקימו במה בפארקים פופולריים ברחבי העיר, כמו פארק הירקון בתל אביב או גן סאקר
בירושלים, יוצרים אווירה דמוית פסטיבל. - מופעים ידידותיים למשפחה: כללו תמהיל של
הופעות למבוגרים והופעות ידידותיות למשפחה, עם מופעים ביום המיועדים למשפחות
ומופעי ערב למבוגרים. - משאיות אוכל ודוכנים: שתפו פעולה עם משאיות אוכל ודוכנים מקומיים כדי להציע מגוון חטיפים ומשקאות,
משפרים את חוויית הפיקניק. - אלמנטים אינטראקטיביים: הציגו "קריוקי קומדיה", שם חברי קהל אמיצים יכולים לעלות ולנסות את כוחם
בסטנד-אפ, כשקומיקאים מספקים משוב ועידוד עדין.
גישה שיווקית:
- מעורבות קהילתית: עבדו עם מרכזים קהילתיים ובתי ספר מקומיים כדי לקדם את המופעים הידידותיים למשפחה,
הציעו הנחות קבוצתיות ומחירים מיוחדים. - מנויי עונה: הציעו מנויי עונה לאלה שרוצים להשתתף במספר מופעים, מספקים הנחה ומעודדים נוכחות חוזרת.
- תקשורת מקומית: השיגו כיסוי בעיתונים מקומיים ותחנות רדיו כדי להגיע לקהל רחב יותר, תוך הדגשת ההיבטים
הקהילתיים והידידותיים למשפחה של האירוע.