יצירת מותג

בין אם אתם משיקים מותג חדש, מקדמים מותג קיים או מברשים את זהות המותג שלכם, חשוב לבלוט מול המתחרים. בעוד חברות מנסות לעשות לעצמן שם, מותג חזק יכול להפוך לגורם מרכזי בהבחנתן ממתחרותיהן. לדעת את ההבדל בין החברה שלך לתחרות שלך חשוב כשמדובר ביצירת זהות מותג.

זה מורכב ממה שהמותג אומר

מה הערך שלך, איך המוצר שלך מתקשר וממה שאתה רוצה שאנשים ירגישו כשהם מתקשרים איתו. לפני שתתחיל ליצור, עליך ליצור תוכנית פעולה שתתחשב באלמנטים אלה. גם אם אינך משתמש בסמל מילה או אות כלוגו שלך, אלמנטים אחרים של המותג שלך ישפיעו על היצירה שלך. מהגופן שאתה בוחר לציבור – ממרכיב הלוגו ועד לאתר שלך ונוכחות מדיה חברתית – כל זה מייצג זהות מותג. כדי לקבל עזרה ביצירת לוגו מותג, פנינו למומחים לשרטוטים.

ואז, בהתאם למיקום שלך, עליך לפתח מסמך מדריך למותג – סט הנחיות והנחיות לזהות המותג שלך. מדיניות סימני מסחר נוצרת על ידי סוכנויות סימני מסחר וזמינה ללא תשלום באינטרנט.

אם עדיין לא עשית זאת

עליך ליצור מדריך בסגנון מותג כדי שתוכל לשתף אותו עם כל מי שמעצב חתיכות מותג שתוכל לחלוק עם הקהל שלך. אם אתה אדם שמחפש עבודה או בעל עסק שזה עתה הוקם, עליך לחשוב על פיתוח אסטרטגיית מיתוג טובה. חלק בפיתוח אסטרטגיית המותג שלך הוא פיתוח והבהרת שם החברה והסיסמה שלך כנדרש. אתה יכול לעבוד עם מעצבים מקצועיים וסוכנויות יצירה שיעזרו לך לבנות את המותגים שלך.

סימן מילים או סוג לוגו הוא הדרך הקלה ביותר ליצור לוגו מותג המבוסס על ראשי התיבות של החברה שלך, ולא על שמך המלא. בדומה לסימני מילים, סימני אותיות, מונוגרמות וסמלים הם פתרונות מבוססי טקסט ליצירת לוגו המותג או החברה שלך.

זה הגיוני שאתה צריך לחשוב הרבה על התהליך היצירתי של עיצוב לוגו עבור המותג שלך

הלוגו הוא מרכיב חשוב בתהליך המיתוג, מכיוון שהוא החלק המוכר ביותר במותג, אך הוא אינו כל זהות המותג. זה על מה זה מייצג וזה חייב להתאים לשאר מה שאתה מייצג, כמו גם את שם המותג והלוגו של החברה שלך.

למרות שהלוגו הכרחי עבור מותג

הוא לא האלמנט היחיד שהופך את זהות המותג לחזקה. יצירת לוגו המשקף את אישיות המותג שלך הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות, מכיוון שהוא יכול לעזור להעביר את מה שהעסק שלך קשור. כשאתה משתמש בו ליצירת הלוגו שלך, אתה יוצר זהות מותג עקבית שתוקעת במוחו של קהל היעד שלך.

הלקוח האידיאלי יכול להדהד עם התמונות

הטיפוגרפיות והצבעים שבהם אתה משתמש לעיצוב לוגו המותג שלך, והם נוטים יותר להראות נאמנות למותג. משוך אנשים שמסכימים עם מה שיש לך להציע ומושך אותם לעסק שלך על ידי משיכת אנשים שמסכימים עם מה שיש לו להציע.

מיתוג אסטרטגי עקבי מוביל להון עצמי מותגי חזק

כלומר הערך המוסף שאתה מקצה למוצרים ולשירותים של החברה שלך פירושו שתוכל לגבות יותר עבור המותג שלך מאשר מוצר זהה ולא ממותג. כשאתה מנסה ליצור ולשמור על זהות מותגית בעצמך, עליך לעבוד עם מעצב גרפי מנוסה כדי ליצור לוגו מדהים עבורך ועבור העסק שלך. ישנן מספר דרכים בהן ניתן ליצור תוכן, להציג את המותג ללקוח האידיאלי ובעיקר ליצור חזותי שיווק מותגיים שהופכים אותו לזיהוי. גם אם אתה באמצע מותג חדש לגמרי ויצרת את לוגו המותג שלך מאפס או נמצא בתהליך ליטוש לוגו קיים, אתה עדיין צריך הרבה זמן לחשוב כיצד להשתמש בתמונה.
עבור מידע בתחום של יצירת מותג באפשרותך לבדוק ב- kratza.co.il

יצירת לוגו מותג היא אחריות גדולה מכיוון שמשמעותה למצוא דרך חזותית לתקשר את המותג האידיאלי שלך במהירות וביעילות. כשתלמד כיצד ליצור את לוגו המותג שלך, נסה לחשוב לטווח ארוך על פונקציונליות.

אם יש לך מותג שיש לו יותר ממייסד אחד

או אם אתה רק רוצה שם מקורי, חשוב מה ברצונך להשיג עם המותג שלך. הגדר את קהל היעד שלך: אם אתה יוצר קהל שולי כדי למשוך את האנשים הנכונים, ולא יהיה לך פער בין העסק שלך ללקוחות שלך, עליך להגדיר את קהל היעד. כשאתה יוצר את הצהרת המותג עבור החברה שלך, אתה מגדיר את עצמך כשאתה חושב על הצהרות המותג האישיות שלך.

דילוג לתוכן